ULGATL0101 Diploma seminar I

Faculty of Philosophy and Science in Opava
Summer 2011
Extent and Intensity
0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D.
Centrum interdisciplinárních studií – Faculty of Philosophy and Science in Opava
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je naučit studenty aplikovat znalosti z odborných i ekonomických předmětů týkající se podnikání v oboru při volbě témat bakalářských prací, seznámit studenty s postupem zpracování, strukturou bakalářských, vést studenty k samostatné systematické práci a angažovanosti při zpracování vlastních projektů. Student by měl být schopen navázat kontakt s vybraným pracovištěm pro vymezení problému, zvolit si vhodné téma práce vzhledem ke studovanému oboru. Student umí připravit marketingový výzkum (sestavit dotazník, zvolit adekvátní velikost vzorku, okruh respondentů, umístění výzkumu). Úkolem je vést studenta k vypracování stanovené části zadané bakalářské práce, prezentace zpracované části bakalářské práce.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Volba tématu bakalářské práce
    2. Zásady zpracování bakalářské práce, úprava
    3. Struktura a osnova bakalářské práce, příprava zdrojů
    4. Základní předpoklady pro podnikání v oboru
    5. Teoretická východiska řešené problematiky
    6. Příprava marketingového výzkumu, analýza řešené problematiky
    7. Prezentace výsledků zpracované části práce včetně obhajoby
Literature
    recommended literature
  • FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
  • BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
  • H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
  • FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
  • JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
  • BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Summer 2009, Summer 2010, Summer 2012, Summer 2013, Summer 2014, Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017.
  • Enrolment Statistics (Summer 2011, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/summer2011/ULGATL0101