ULGATL0103 Diploma seminar III

Faculty of Philosophy and Science in Opava
Summer 2013
Extent and Intensity
0/4/0. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Guaranteed by
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D.
Centrum interdisciplinárních studií – Faculty of Philosophy and Science in Opava
Prerequisites (in Czech)
ULGATLA102 Diploma seminar II || ULGATL0102 Diploma seminar II
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Tento předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář II., jeho cílem je vést studenty k aktivní spolupráci při zpracování tvůrčího řešení s konkrétním zařízením (lázeňské či jiné obdobné zařízení, cestovní kancelář, cestovní agentura, turistické informační centrum) a vytvořit produkt realizovatelný v praxi. Student je schopen navázat kontakty s odborníky z praxe a hledat prostor pro reálnou aplikaci produktu. Je schopen analyzovat trh i konkurenci, komunikovat a spolupracovat s okolím na přípravě realizace produktu.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Zpracování tvůrčí části práce
    2. Plán realizace - analýza trhu, vymezení cíle a strategie
    3. Časový a finanční plán realizace produktu
    4. Analýza rizika - kritická místa projektů
    5. Příprava příloh bakalářské práce
    6. Prezentace bakalářské práce ve skupině
Literature
    recommended literature
  • FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
  • BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
  • H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
  • FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
  • JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
  • BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Summer 2009, Summer 2010, Summer 2011, Summer 2012, Summer 2014, Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017.
  • Enrolment Statistics (Summer 2013, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/summer2013/ULGATL0103