OPF:SVKPPT Verkaufspsychologie und Market - Course Information
SVKPPT Verkaufspsychologie und Marketspsycholog
School of Business Administration in KarvinaSummer 2009
- Extent and Intensity
- 0/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Guaranteed by
- ThLic. Cezary Andrzej Mizia, Dr.
Departament of Economics and Public Administration – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Business Economics in Trade and Services (programme OPF, N_EKOMAN)
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit posluchače ze základními poznatky v oblasti psychologie prodeje a trhu. Úkolem je objasnit řízení prodejních činností, přispět k pochopení psychologických aspektů obchodního jednání a prodeje, které je možno použít ke zvýšení efektivnosti a účinnosti prodeje.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Základní pojmy psychologie prodeje a trhu
2. Osobnost a chování spotřebitele
3. Psychologie prodeje - osobnost prodejce
4. Psychologická charakteristika zboží
5. Psychologie propagace a reklamy
6. Psychologické aspekty rozhodování
7. Psychologie nákupu.
8. Obchodní cyklus - příprava na jednání
9. Techniky manipulace v obchodním jednání.
10. Strategie jednání - vyjednávání
11. Vedení obchodního rozhovoru
12. Budování vztahu se zákazníkem
13. Specifika zahraničních trhu.
- 1. Základní pojmy psychologie prodeje a trhu
- Literature
- required literature
- KOMÁRKOVÁ, R., RYMEŠ, M., VYSEKALOVÁ, J. Psychologie trhu. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-632-3. info
- GRETZ, K., F., DROZDEK, L., K. Psychologie prodeje. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-103-1. info
- recommended literature
- CASSE, P. Jednání se začíná za hodinu - rychlokurs vyjednávání pro začátečníky i pokročilé. Praha: Management Press,, 2004. ISBN 80-85603-65-9. info
- CARON, N. Prodej problémovým zákazníkům - klíč k vyjednávání a přesvědčování. Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0204-5. info
- BÁRTA, V., BÁRTOVÁ, H. Výzkum trhu a chování spotřebitele. Praha: VŠE, 1993. ISBN 80-7079-148-9. info
- Language of instruction
- English
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 12 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (Summer 2009, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2009/SVKPPT