OPF:KCRPPCR Promotion in Tourism - Course Information
KCRPPCR Promotion in Tourism
School of Business Administration in KarvinaSummer 2010
- Extent and Intensity
- 2/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Eva Torčíková (lecturer)
Mgr. Eva Torčíková (seminar tutor) - Guaranteed by
- Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Economy of Tourism (programme OPF, B_EKOMAN)
- Course objectives (in Czech)
- Posluchači se seznámí jednak s propagací v cestovním ruchu, ale také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v reklamě.
- Syllabus (in Czech)
1. Specifika marketingu cestovního ruchu
2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu
3. Propagační zpráva
4. Rozhodování o použití média propagace
5. Hodnocení účinnosti propagace
6. Přímý marketing v cestovním ruchu
7. Distribuční cesty v cestovním ruchu
8. Proces komunikace v cestovním ruchu
9. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v propagaci cestovního ruchu
10. Event marketing v cestovním ruchu
11. Propagace destinace cestovního ruchu - 1. část
12. Propagace destinace cestovního ruchu - 2. část
13. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..
- Literature
- required literature
- CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-308-1. info
- MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2. info
- NĚMČANSKÝ, M. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita, 1995. ISBN 80-7248-013-8. info
- recommended literature
- FERNER, F-K. Public relations öffentlichkeitsarbeit im Tourismus (záznam přednášek. info
- FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. info
- HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
- KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-44-0. info
- FERNER, F-K. Urlaub wie Persil verlaufen. Erfolgreiche Gästenwerbung und Marketingpolitik. Wien: Osterreichischer Wirtschaftsverlag, 1995. ISBN 3-85212-073-X. info
- FERNER, FRITZ-KARL. Marketing cestovného ruchu v praxi. Bratislava:SPN, 1993. ISBN 80-0801978-6. info
- BÁRTA, V. Propagace. Praha: VŠE, 1993. info
- KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
- HARWAY, CH. Úspěch při získání zákazníků. Praha: Informatorium, 1992. ISBN 80-85427-24-9. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Summer 2010, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2010/KCRPPCR