OPF:TVASAPFLZC Florbal - ženy - Informace o předmětu
TVASAPFLZC Florbal
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2011
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Michal Sebera (cvičící)
- Garance
- Mgr. Michal Sebera
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Bankovnictví (program OPF, B_HOSPOL)
- Ekonomika cestovního ruchu (program OPF, B_EKOMAN)
- Ekonomika podnikání v obchodě a službách (program OPF, B_EKOMAN)
- Evropská integrace (program OPF, B_HOSPOL)
- Finance (program OPF, B_HOSPOL)
- Firemní finance (program OPF, B_EKOMAN)
- Manažerská informatika (program OPF, B_SYSINF)
- Marketing a management (program OPF, B_EKOMAN)
- Řízení logistiky (program OPF, B_EKOMAN)
- Sociální management (program OPF, B_HOSPOL)
- Účetnictví a daně (program OPF, B_EKOMAN)
- Veřejná ekonomika a správa (program OPF, B_HOSPOL)
- Cíle předmětu
- Předmět je určen výhradně ženám. Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel florbalu, vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče i začátečníky.
- Osnova
- Florbal
Na základě vstupní diagnostiky herní úrovně zapsaných studentů, sestavení specifického semestrálního programu výuky specializace. Cílem je tvořivé využití znalosti pravidel florbalu, vytvoření takových návyků, které vedou k automatizaci chování hráče a postupně v kreativní přístup ke hře. Výuka má charakter sportovního tréninku, je však určena i pro začínající hráče. Předmět může být dále specifikován pro pokročilé hráče i začátečníky.
1. Vstupní diagnostika, bezpečnost při provádění pohybových aktivit, pravidla.
2. Nácvik a zdokonalování základních HČJ - lokomoce s míčkem a bez míčku, přihrávka, základy
střelby.
3. Osobní obrana. Herní situace 1:1. Zdvojování v obraně. Důraz je kladen na kolektivní pojetí hry a
co nejrychlejší transfer všech nacvičovaných činností do herních podmínek.
4. Zpracování míčku a přihrávka. Založení útoku - rychlý protiútok: výhoz brankáře, dlouhá
přihrávka, nahození. Založení postupného protiútoku - spolupráce s brankářem, výpomocná
přihrávka. Krytí míčku a pohyb hráčů bez míčku.
5. Varianty rozehrání trestných úderů, clonění, křížení. Různé varianty střelby. Rozvíjení útoku a
agresivní průnik k brance soupeře.
- Florbal
- Literatura
- doporučená literatura
- KACMARCZYK, R. Florbal. Praha, 2006. ISBN 80-251-1271-3. info
- SKRUŽNÝ, Z. A KOL. Technika, trénink, pravidla hry. Praha, 2006. ISBN 80-247-0383-1. info
- VANCL, K., ZLATNÍK, D. A KOL. Florbal: učebnice pro trenéry. Praha, 2001. ISBN 80-864-0203-7. info
- ROUBAL, B. A KOL. Základy florbalu. Praha, 1996. info
- Informace učitele
- Aktivní účast na minimálně 60 % celkového rozsahu semestrální výuky, tj. 8 cvičení.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2011/TVASAPFLZC