OPF:MPCMTD Management of tourist destinat - Course Information
MPCMTD Management of tourist destinations
School of Business Administration in KarvinaSummer 2012
- Extent and Intensity
- 0/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Václav Lednický, CSc. (lecturer)
- Guaranteed by
- Václav Lednický, CSc.
Department of Business Economics and Management – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Obsah předmětu podává základní informaci o významu turistické destinace, o postavení a úloze obcí ve vazbě na cestovní ruch a o řízení i marketingu turistické destinace. Současně je rozebrána i významnost řešení mimořádných situací v lokalitách cestovního ruchu, postavení územního plánu a tvorba strategie územního celku. 1. Faktory rozvoje cestovního ruchu a jeho rozmístění v rámci území 2. Územní plán a jeho význam 3. Tvorba územní strategie s ohledem na cestovní ruch 4. Ekonomický a politický význam cestovního ruchu 5. Pojem turistické destinace 6. Rajonizace cestovního ruchu 7. Management turistické destinace 8. Marketing turistické destinace 9. Komunikační mix turistické destinace 10. Tvorba strategie turistické destinace 11. Vytváření produktů cestovního ruchu 12. Tvorba podnikatelských sdružení v cestovním ruchu v rámci destinace 13. Výskyt a řešení krizových situací v turistických destinacích
- Syllabus (in Czech)
- Obsah předmětu podává základní informaci o významu turistické destinace , o postavení a úloze obcí ve vazbě na cestovní ruch a o řízení i marketingu turistické destinace. Současně je rozebrána i významnost řešení mimořádných situací v lokalitách cestovního ruchu, postavení územního plánu a tvorba strategie územního celku.
Struktura výkladu:
1. Faktory rozvoje cestovního ruchu a jeho rozmístění v rámci území
2. Územní plán a jeho význam
3. Tvorba územní strategie s ohledem na cestovní ruch
4. Ekonomický a politický význam cestovního ruchu
5. Pojem turistické destinace
6. Rajonizace cestovního ruchu
7. Management turistické destinace
8. Marketing turistické destinace
9. Komunikační mix turistické destinace
10. Tvorba strategie turistické destinace
11. Vytváření produktů cestovního ruchu
12. Tvorba podnikatelských sdružení v cestovním ruchu v rámci destinace
13. Výskyt a řešení krizových situací v turistických destinacích
- Obsah předmětu podává základní informaci o významu turistické destinace , o postavení a úloze obcí ve vazbě na cestovní ruch a o řízení i marketingu turistické destinace. Současně je rozebrána i významnost řešení mimořádných situací v lokalitách cestovního ruchu, postavení územního plánu a tvorba strategie územního celku.
- Literature
- required literature
- VYSTOUPIL, J., ŠAUER, M. Základy cestovního ruchu. Brno: MU ESF, 2006. ISBN 80-210-4205-2. info
- KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
- LEDNICKÝ, V. Tvorba strategie územního celku. 1. vyd. Ostrava: VŠB-TU, 2003. ISBN 80-248-0468-9. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 8 HOD/SEM.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2012/MPCMTD