CVAPPCR Promotion in Tourism

School of Business Administration in Karvina
Summer 2019
Extent and Intensity
2/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Guaranteed by
Ing. Miroslava Kostková, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina
Contact Person: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
Prerequisites
None.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Posluchači se seznámí jednak s propagací v cestovním ruchu, ale také se vším co úspěšné propagaci předchází (stanovení cílů propagace, stanovení rozpočtu propagace, rozhodování o propagační zprávě, rozhodování o použití média propagace, hodnocení účinnosti propagace, přímý marketing, distribuční cesty v cestovním ruchu, proces komunikace v cestovním ruchu) a co je a co není dovoleno v reklamě.
Syllabus (in Czech)

  • 1. Specifika marketingu cestovního ruchu
    2. Propagační mix marketingu cestovního ruchu
    3. Propagační zpráva
    4. Rozhodování o použití média propagace
    5. Hodnocení účinnosti propagace
    6. Přímý marketing v cestovním ruchu
    7. Distribuční cesty v cestovním ruchu
    8. Proces komunikace v cestovním ruchu
    9. Význam analýzy trhu a využití marketingového výzkumu v propagaci cestovního ruchu
    10. Event marketing v cestovním ruchu
    11. Propagace destinace cestovního ruchu - 1. část
    12. Propagace destinace cestovního ruchu - 2. část
    13. Využití informačních technologií v propagaci cestovního ruchu..
Literature
    required literature
  • CRHA, I., KŘÍŽEK, Z. Jak psát reklamní text. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-308-1. info
  • MORRISON, A. M. Marketing v pohostinství a CR. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-605-90-2. info
    recommended literature
  • FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, 2002. ISBN 80-86119-44-0. info
  • NĚMČANSKÝ, M. Propagace v cestovním ruchu. Karviná: Slezská univerzita, 1995. ISBN 80-7248-013-8. info
  • KOTLER, P. Marketing management, analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2. info
Teaching methods
Lecturing
Lecture with a video analysis
Seminar classes
Students' self-study
Assessment methods
Credit
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Summer 2015, Summer 2016, Summer 2017, Summer 2018.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2019/CVAPPCR