OPFMBA06 Strategický marketing

School of Business Administration in Karvina
Summer 2019
Extent and Intensity
0/0. 0 credit(s). Type of Completion: dzk.
Teacher(s)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
School of Business Administration in Karvina
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je seznámit účastníky se strategickou rovinou marketingu, konkrétně budou účastníci seznámeni s vývojem marketingu, vznikem strategického marketingu a novými marketingovými trendy. Dále budou účastníci seznámeni s plány obchodních modelů jako novou alternativou plánů, situačními analýzami nutnými pro správné plánování strategií, samotnými strategiemi obecně a podle marketingového mixu. V neposlední řadě budou probrány i firemní trhy.
Syllabus (in Czech)
  • 1) Úvod do strategické marketingu.
    2) Plátna obchodních modelů.
    3) Marketingové situační analýzy.
    4) Firemní trhy.
    5) Strategie a plánování.
    6) Strategie podle marketingového mixu.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Přednáška 9 HOD/SEM.
Teacher's information
https://elearning.opf.slu.cz/course/view.php?id=849
The course is also listed under the following terms Summer 2021, Summer 2023.
  • Enrolment Statistics (Summer 2019, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/summer2019/OPFMBA06