KCJ465 Španělština pro hotelnictví a cestovní ruch - 5. část

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
zima 2006
Rozsah
0/3/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Hamza Messari, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Hamza Messari, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cíl předmětu: 1/ Uvést studenta do světa dopravy, letecké, pozemní, námořní ? pomocí technické terminologie z tohoto sektoru 2/ Informovat klienty o obecných podmínkách dopravy, reservacích, prodeji jízdenek?. 3/ Kategorie a funkce cestovních kanceláří 4/ Informace a dokumenty používané v cestovních kancelářích 5/ Turistické destinace / okruhy, pobyty, incentivní turistika .. / 6/ Turistické balíčky, cesty za dobrodružstvím a sportovní pobyty 7/ Kongresy, konference a školení 8/ Veletrhy a výstavy Lingvistický a komunikativní obsah: 1/ Úvod do konverzace s klienty a odpovědnými pracovníky pomocí gramatických a komunikativních forem vlastních tomuto typu projevu / přímý a nepřímý styl, gramatické časy? / 2/ Porozumění a dešifrování informací z dopravních manuálů a propagačních plakátů 3/ Interpretovat non textovou informaci 4/ Psát dopisy a dokumenty odpovídající formou
Osnova
  • Struktura výkladu:
    5. Servicios de restauración
    6. Por tierra, mar y aire
    7. Agence de voyages, travel agency, reisebüro, agencia de viaggi, Agencia de viajes
    8. Destinos
    9. Reuniones profesionales e información turística
    Obsah předmětu:
    5. Servicios de restauración
    A. Clasificación de los servicios de restauración
    B. En un restaurante
    C. Catering y otros servicios de restauración
    6. Por tierra, mar y aire
    A. Transporte por tierra
    B. Por mar
    C. Transporte aéreo
    7. Agence de voyages, travel agency, reisebüro, agencia de viaggi, Agencia de viajes
    A. Agencias de viajes: funciones, tipos y profesionales
    B. En funciones
    C. Información y documentación en las agencias de viajes
    8. Destinos
    A. Circuitos terrestres y excursiones radiales
    B. Programas en avión
    C. Aventuras y deportes
    9. Reuniones profesionales e información turística
    A. Congresos, conferencias y convenciones
    B. Ferias y exposiciones
    C. Información turística

    Studenti pracují se španělskými internetovými stránkami při vyhledávání textů do výuky. K dispozici jim jsou stránky katedry cizích jazyků www.opf.slu.cz/kcj, na kterých se nacházejí podrobnější informace k danému předmětu a úkoly pro práci s internetem. Mají možnost využít slovníky na internetu např. www.seznam.cz, nebo www.translator.cz.
Informace učitele
Každý student prokáže schopnost porozumět a reagovat v běžných situacích pomocí slovní zásoby, frazeologie a mluvnických jevů probíraných během semestru. Svoji znalost prokáže ve dvou průběžných testech (na dvacet bodů) a závěrečném zápočtovém testu (na šedesát bodů). Pro získání zápočtu musí dosáhnout 60 % všech bodů.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 1990, zima 1991, zima 1992, zima 1993, zima 1994, zima 1995, zima 1996, zima 1997, zima 1998, zima 1999, zima 2000, zima 2001, zima 2002, zima 2003, zima 2004, zima 2005, zima 2007.