OPF:KCJKPR24 Russian 2 - Part 4 - Course Information
KCJKPR24 Russian 2 - Part 4
School of Business Administration in KarvinaWinter 2010
- Extent and Intensity
- 0/3/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- PhDr. Radmila Dluhošová, Ph.D. (seminar tutor)
PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Department of Tourism and Leisure Activities – School of Business Administration in Karvina - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Economy of Tourism (programme OPF, B_EKOMAN)
- European Integration (programme OPF, B_HOSPOL)
- Hotel Industry (programme OPF, B6503GAHOT)
- Marketing and Management (programme OPF, B_EKOMAN)
- Course objectives (in Czech)
- Úroveň - A 2.2 mírně pokročilí Zvládnutí přechodu od všeobecné komunikace v ruštině ke komunikaci pracovního charakteru ve sféře obchodu a podnikání. Pozornost bude věnována především nácviku a aktivnímu osvojení frazeologismů užívaných při zahájení obchodních jednáních s ruským partnerem včetně telefonických hovorů, prezentaci firmy a organizaci pracovních kontaktů a další komunikace. Součástí výcviku bude procvičování dovedností v porozumění slyšenému. Studenti budou pracovat s jednoduchými odbornými texty z ekonomicky a marketingově orientovaných současných ruských periodik. Okruh mluvnických znalostí bude upevňován a rozšiřován s ohledem na potřeby probíraných témat. Textové materiály budou sloužit jak k získání profesní slovní zásoby, tak sociokulturní kompetence studentů.
- Syllabus (in Czech)
- Lekce 1 Znalosti oficiálních pozdravů ve sféře komerce a podnikání, způsoby představování
Profese, úřední povinnosti ve firmě
Vizitka
Státy a národnosti
Fráze - klišé - oficiální pozdravy, způsoby představování, oslovení
Lekce 2 Tradiční prostředky dorozumívání - telefon
Výhody a nedostatky telefonického rozhovoru; Základní struktura telefonického rozhovoru
Slovní formule, používané během telefonického rozhovoru
Lekce 3 Moderní prostředky dorozumívání - fax, elektronická pošta
Výhody a nedostatky faxu, elektronické pošty
Jaké zprávy posíláme faxem? Struktura faxu; proces odesílání faxem.
Části elektronické adresy; zavináč; popularita internetu
Lekce 4 Typologie pracovních schůzek
Pracovní styky a jejich různorodosti, písemné plány pracovní komunikace;
Podnikatelská etiketa;
Obchodní rozhovor; Pohovor;
Lekce 5 Organizace pracovních kontaktů
Organizace pracovního týdne
Domluva pracovní schůzky; Program pracovního dne;
Pracovní schůzka
Lekce 6 Jak sestavit žádost, žádost;
Anketa odborníka
Jaká je struktura životopisu; jaká jsou pravidla pro psaní elektronického životopisu,
Konkurz - cíle, příprava, vedení
Lekce 7 Porada - cíle, příprava, vedení
Porady a jejich účely
Struktura organizace
Lekce 8 Schůze, konference - cíle, příprava, vedení
Schůze a konference a jejich účely
Struktura organizace
Lekce 9 Náležitosti pracovních pohovorů;
Základní prvky přípravy k pohovorům
Etapy a chod pohovorů
Specifika řízení rozhovorů se zahraničními partnery;
Lekce 10 Formy a cíle prezentace; co je prezentace;
Cíle prezentace;
Typologie prezentace - zpráva, dopis, rozhovor
Lekce 11 Struktura prezentace, základní informace, status organizace; datum a místo;
organizace; zaměření činnosti organizace;
struktura organizace; základní kapitál; personální složení v organizaci;
styky
Lekce 12 Reklama firmy; Reklama je motorem obchodu; Funkce reklamy;
Prostředky reklamy;
Lekce 13 Opakování abecedy, gramatiky a frazeologismů
Opakování dialogů;
- Lekce 1 Znalosti oficiálních pozdravů ve sféře komerce a podnikání, způsoby představování
- Literature
- Language of instruction
- Russian
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Winter 2010, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/opf/winter2010/KCJKPR24