OPF:MARDPSMR Strategické marketingové řízen - Informace o předmětu
MARDPSMR Strategické marketingové řízení
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2015
- Rozsah
- 0/0. 15 kr. Ukončení: dzk.
- Garance
- doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Předpoklady
- K absolvování předmětu nejsou vyžadovány žádné podmínky a předmět může být zapsán nezávisle na jiných předmětech.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Rozšířit znalosti v oblasti využívání marketingových metod a postupů v řízení firem. Dále rozvinout schopnosti samostatně vypracovávat tržní analýzy a na jejich základě vytvářet marketingové strategie.
- Osnova
- 1. Metodologie strategického marketingu.
2. Marketingová situační analýza a predikce vývoje prostředí.
3. Strategické marketingové cíle a marketingové strategie.
4. Tvorba marketingových podpůrných programů.
5. Strategický marketingový proces - realizační etapa.
6. Strategický význam transformací v podnikové sféře.
7. Strategický marketing a vývojové trendy.
8. Logistika v marketingu.
9. Teoretické a praktické aspekty logistických strategií.
- 1. Metodologie strategického marketingu.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2015/MARDPSMR