OPF:PEMBAEMA E-marketing - Informace o předmětu
PEMBAEMA E-marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2018
- Rozsah
- 2/1/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Business Economics and Management (program OPF, B_EKOMAN, směr Marketing and Trade)
- Managerial Informatics (program OPF, B_SYSINF)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti E-marketingu s důrazem na nové přístupy marketingu, které se objevují s rozvojem technologií, představit procesy a metody, které praktici v současném rychle se měnícím prostředí digitálních technologií využívají a poukázat nejen účinnost těchto aktivit, ale také na jejich důležitost jako komplementární součást tradičních marketingových nástrojů.
- Osnova
- Struktura předmětu:
1. Úvod do E-marketingu, vymezení základních pojmů
2. Vývoj a současný stav forem a prostředků marketingu v interaktivním prostředí.
3. Cenové strategie a taktiky v rámci E-marketingu
4. Vytváření produktových ekosystémů
5. Vybrané online nástroje marketingové komunikace
6. Proces akvizice zákazníka na internetu
7. Mobilní marketing
8. Prezentace firmy pomocí webové stránky
9. Sociální média a zapojení online zákazníka
10. Vytvoření a správa firemního profilu na sociální síti
11. Analýza zákazníka a marketingový výzkum na internetu
12. Řízení vztahů se zákazníky online
13. Komplexní tvorba online marketingových kampaní
- Struktura předmětu:
- Literatura
- Výukové metody
- Individuální konzultace
Demonstrace dovedností
Seminární výuka
Samostudium studentů - Metody hodnocení
- Známkou
Písemná zkouška - Informace učitele
- Vypracování a obhajoba seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. 50% účast na seminářích.
Vypracování seminární práce o aplikaci moderních metod e-marketingu ve fungování konkrétní firmy. Kontrola seminární práce před zkouškou vyučujícím. Písemná zkouška pro ověření znalostí z celého rozsahu předmětu. - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2018/PEMBAEMA