OPF:PEMNASMR Strategic Marketing - Informace o předmětu
PEMNASMR Strategic Marketing
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinézima 2019
- Rozsah
- 2/1/0. 6 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (přednášející)
Ing. Michal Stoklasa, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. - Rozvrh
- Čt 10:35–12:10 B101
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- FAKULTA(OPF) && TYP_STUDIA(N) && FORMA(P)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20 - Mateřské obory/plány
- Business Economics and Management (program OPF, N_EKOMAN, směr Marketing and Trade)
- Cíle předmětu
- Literatura
- povinná literatura
- KOTLER, P. and K. L. LANE. Marketing Management. Boston: Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75336-0. info
- MOORADIAN, T. A. Strategic Marketing. Williamburg: Good Dog Publishing, 2012. ISBN 978-0990542704. info
- doporučená literatura
- BUTTLE, F. Customer Relationship Management: concepts and technologies. Amsterdam: Elsevier, 2009. ISBN 978-1-85617-522-7. info
- WILSON, R. M. S. and C. GILLIGAN. Strategic Marketing Planning. Amsterdam: Elsevier, 2009. ISBN 978-1-85617-617-0. info
- DRUMMOND, G., ASHFORD, R. and J. ENSOR. Strategic Marketing: planning and control. Amsterdam: Elsevier, 2008. ISBN 978-0-7506-8271-8. info
- Výukové metody
- Výklad s vizuální prezentací v Power-pointu
- Metody hodnocení
- Známkou
Písemná zkouška - Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
Aktivity Náročnost [h] Ostatní studijní zátěž 40 Přednáška 26 Seminář 13 Zkouška 40 Celkem 119 - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (zima 2019, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/zima2019/PEMNASMR