Interní a externí hodnocení podniku Ing. et Bc. Michal Motyčka, DiS., Ph.D., Drhc. Sledování kvality nRestaurační bussiness je založený primárně na dvou faktorech: nKVALITA – PROFITABILITA n nJe nutné se neustále věnovat sledováním kvality poskytovaných služeb. Ačkoliv se to může jevit jako nepříjemné, je nezbytné získávat od každého hosta zpětnou vazbu prostřednictvím: n- osobního dotazování n- dotazníky n nNa kvalitě restauračního podniku je nutné neustále pracovat, vylepšovat, odstraňovat nedostatky, implementovat vylepšení, inovace a v neposlední řadě kontinuálně reinvestovat. n n Interní hodnocení nPrvotní krokem pro sledování úrovně poskytovaných služeb je vnitřní hodnocení. n qHotelové dotazníky qRestaurační dotazníky qHandy qMystery Shopping síťový qMystery Shopping outsorcovaný q540° zpětná vazba Externí hodnocení nJednotlivé rezervační portály (Expedie, Booking atd..) nTripAdvisor nForSquare nAmazing Places nMichelin Guide nGoogle nFacebook nTripExpert Děkuji všem za pozornost. Otevírám diskuzi a očekávám případné otázky. Michal Motyčka Krčmářovská 233/53, Praha 9 tel. 603 37 85 15 e-mail: michal.motycka@goldenwell.cz