Realizace autorského projektu: Festival Na cestě Cílem je příprava studentského autorského projektu Festivalu Na cestě. Student na základě určené osnovy samostatně zpracuje projektový záměr, který rozvede do podoby projektového plánu. Projektový plán (záměr) Projektový plán je konkrétní představa o budoucím projektu. Jedná se o dokument, který podává základní informace o projektu – cíle projektu, zdroje financování, způsoby realizace, časový harmonogram a předpokládané výstupy projektu. Zpracujte projektový záměr (plán) podle následující osnovy: Projektový plán (záměr) a) Charakteristika projektu – stručná charakteristika projektu, oč v něm jde b) SWOT analýza projektu – S (Strong) – silné stránky, W (Weakennes) – slabé stránky, O (Opportunities) – příležitosti/možnosti, T (Threats) – hrozby c) Stanovení cílů projektu – co projekt (aktivita) přinese účastníků, pořadatelům, společnosti či skupině, čeho a jakých změn chceme dosáhnout d) Cílová skupina (skupiny) – pro koho je projekt určen e) WBS se seznamem činností = hierarchická struktura rozdělení prací f) Definice kompetencí a odpovědností projektového týmu g) Harmonogram prací = podrobný rozpis úkolů (projektových činnosti) h) Časový plán – přehled časové náročnosti úkolů uvedených v harmonogramu prací · finanční zajištění · dramaturgie projektu · produkční přípravy · realizační přípravy · marketing, propagace · realizace akce · ukončení projektu (uzavření a jeho vyhodnocení) i) Plán zdrojů – celkové zdroje nezbytné pro sestavení kompletního rozpočtu akce · lidské zdroje (organizační struktura) · hmotné zdroje (prostředky pro realizaci – zázemí, vybavení, prostory) · finanční zdroje (rozpočet a jejich zdroje – zejména uvedení seznamu grantů vhodných k realizaci projektu) · rozpočet (předpokládaný plán finančního krytí projektu) Sestavení rozpočtu je tak nedílnou součástí projektového plánu. Rozpočet je potřeba zanést do následující tabulky, přičemž jednotlivé položky uvedené v nákladech a výnosech jsou proměnlivé dle charakteru projektu: Položka Částka v Kč Náklady Spotřeba materiálu Spotřeba energií Reprezentace Cestovné Služby Osobní náklady Případně další náklady Náklady celkem Výnosy Vstupné, programy Dary Dotace Prodej reklamy Partnerství Granty – dotace Odměny Výnosy celkem Hospodářský výsledek Výnosy mínus náklady j) Propagace – nabídka možných forem/způsobů propagace k) Rizika – analýza rizik, definice hrozeb a pravděpodobnost uskutečnění akce