Základy kamery II
-
Základy kamery II
-
Study now1.-2. Vypravěč a subjektivní pohled
-
Study now3.-4. Příprava scénáře. Narace a filmový obraz v dokumentárním filmu. Narace a filmový obraz v hraném filmu. Příprava scénáře a obrazové složky
-
Study now5.-6. Zvuková a hudební složka filmového díla. Práce kameramana se zvukem a zvukovou složkou obrazu
-
Study now7.-8. Základy kompozice filmového obrazu. Komponování scény a rámování postav
-
Study now9.-10. Rozbory kompozic a stylů filmového obrazu
-
Study now11.-12. Velikosti záběrů a prostorové rozlišení. Analýzy filmů a grafy Barryho Salta
-
Study now13. Shrnutí a opakování, testy a projekce studentských prací
-
Study nowTýden 8
-
Study nowTýden 9
-
Study nowTýden 10
-
Study nowTýden 11
-
Study nowTýden 12
-
Study nowTýden 13
-
-
Základy kamery II
-
Study now1.-2. Vypravěč a subjektivní pohled
-
Study now3.-4. Příprava scénáře. Narace a filmový obraz v dokumentárním filmu. Narace a filmový obraz v hraném filmu. Příprava scénáře a obrazové složky
-
Study now5.-6. Zvuková a hudební složka filmového díla. Práce kameramana se zvukem a zvukovou složkou obrazu
-
Study now7.-8. Základy kompozice filmového obrazu. Komponování scény a rámování postav
-
Study now9.-10. Rozbory kompozic a stylů filmového obrazu
-
Study now11.-12. Velikosti záběrů a prostorové rozlišení. Analýzy filmů a grafy Barryho Salta
-
Study now13. Shrnutí a opakování, testy a projekce studentských prací
-
Study nowTýden 8
-
Study nowTýden 9
-
Study nowTýden 10
-
Study nowTýden 11
-
Study nowTýden 12
-
Study nowTýden 13
-