ÚKOLY A TESTY – Praktikum filmového zvuku 2 (LEKCE 1-3) Úkol 1 I) vyberte si libovolný nástroj tonálního charakteru a pořiďte nahrávku (1-2 minuty) jeho hry II) vyberte si libovolný perkusivní nástroj atonálního charakteru a pořiďte také nahrávku (LEKCE 4-5) Úkol 2 Proveďte orientační analýzu zvukových vlastností vašeho pokoje a případných akustických zlepšení, pokud byste v takové místnosti chtěli nahrávat: dialog dvou osob, hru na hudební nástroj (LEKCE 5-7) Úkol 3 Zrealizuje nahrání živého vystoupení hry na minimálně 2 hudební nástroj v libovolném prostoru. Výslednou nahrávku pak podrobte analýze a okomentujte postup a výsledek. (LEKCE 7-8) Úkol 4 Vytvořte krátkou (1-2 minuty) stopu elektronicky vytvářené hudby na libovolné softwarové či hardwarové platformě. Výslednou nahrávku pak podrobte analýze a okomentujte postup a výsledek. (LEKCE 9-12) Úkol 5 Vytvořte 2 odlišné projekty na 2 odlišných softwarových platformách. Výsledek srovnejte a okomentuje zjištěné rozdíly v možnostech a způsobech zpracování a úprav nahrávky. (LEKCE 13) Úkol 6 Srovnejte 2 nahrávky (dle vašeho výběru) identického záznamu: I) originál II) remaster a okomentujte slyšitelný rozdíl v obou variantách. Pokuste se analyzovat, k čemu a z jakého důvodu došlo k remasterování původní nahrávky a nové distribuci mezi posluchače.