Umění, film, literatura a spiritualita II
-
Umění, film, literatura a spiritualita II
-
Study now1. Reformace, stát a náboženství; vznik moderních evropských států
-
Study now2. Kultura renesance a baroka
-
Study now3. Osvícenství, sekularizace, moderní společnost, formování moderních demokracií
-
Study now4. Kultura klasicismu a romantismu
-
Study now5. Román jako bytostný žánr moderní doby (od Dona Quijota k Robertu Musilovi a Milanu Kunderovi)
-
Study now6. Několik teorií moderního umění
-
Study now7. Významní myslitelé moderního světa (od Descarta k Derridovi)
-
Study now8. Moderní věda a její obrazy světa (evoluce, psychoanalýza, kvantová teorie)
-
Study now9. Tradiční a moderní společnost; genderové diskuse; gender v umění a kultuře
-
Study now10. Post-sekularismus a jeho teorie (R. Kearney, Ch. Taylor); moderní umění a zkušenost transcendence
-
Study now11. Dilemata a naděje moderního světa ve filmovém umění
-
Study now12. Svět knihy a písma ve věku elektronické komunikace
-
Study now13. Vzdělání jako živý dialog s minulostí a kritické pochopení přítomnosti
-
-
Umění, film, literatura a spiritualita II
-
Study now1. Reformace, stát a náboženství; vznik moderních evropských států
-
Study now2. Kultura renesance a baroka
-
Study now3. Osvícenství, sekularizace, moderní společnost, formování moderních demokracií
-
Study now4. Kultura klasicismu a romantismu
-
Study now5. Román jako bytostný žánr moderní doby (od Dona Quijota k Robertu Musilovi a Milanu Kunderovi)
-
Study now6. Několik teorií moderního umění
-
Study now7. Významní myslitelé moderního světa (od Descarta k Derridovi)
-
Study now8. Moderní věda a její obrazy světa (evoluce, psychoanalýza, kvantová teorie)
-
Study now9. Tradiční a moderní společnost; genderové diskuse; gender v umění a kultuře
-
Study now10. Post-sekularismus a jeho teorie (R. Kearney, Ch. Taylor); moderní umění a zkušenost transcendence
-
Study now11. Dilemata a naděje moderního světa ve filmovém umění
-
Study now12. Svět knihy a písma ve věku elektronické komunikace
-
Study now13. Vzdělání jako živý dialog s minulostí a kritické pochopení přítomnosti
-