Teorie barev II
-
Teorie barev II
-
Study now1. Úvodní hodina
-
Study now2. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Ingmar Bergman – Šepoty a výkřiky (1972)
-
Study now3. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. George Lucas – Star Wars: Epizoda IV – Nová naděje (1977)
-
Study now4. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Francis Ford Coppola – Kmotr (1972)
-
Study now5. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Quentin Tarantino – Kill Bill (2003)
-
Study now6. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Andrea Arnold – Fish Tank (2009)
-
Study now7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Miloš Forman – Vlasy (1979)
-
Study now8. Příprava námětu a scénáře pro filmové dílo s ohledem na využití principů teorie barev
-
Study now9. Příprava storyboardu pro filmové dílo s ohledem na využití principů teorie barev
-
Study now10. Konzultace storyboardu filmového díla s ohledem na využití principů teorie barev
-
Study now11. Konzultace storyboardu filmového díla s ohledem na využití principů teorie barev
-
Study now12. Konzultace nad výstupy
-
Study now13. Opakovací hodina
-
5. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Quentin Tarantino – Kill Bill (2003)
-
Teorie barev II
-
Study now1. Úvodní hodina
-
Study now2. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Ingmar Bergman – Šepoty a výkřiky (1972)
-
Study now3. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. George Lucas – Star Wars: Epizoda IV – Nová naděje (1977)
-
Study now4. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Francis Ford Coppola – Kmotr (1972)
-
Study now5. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Quentin Tarantino – Kill Bill (2003)
-
Study now6. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Andrea Arnold – Fish Tank (2009)
-
Study now7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Miloš Forman – Vlasy (1979)
-
Study now8. Příprava námětu a scénáře pro filmové dílo s ohledem na využití principů teorie barev
-
Study now9. Příprava storyboardu pro filmové dílo s ohledem na využití principů teorie barev
-
Study now10. Konzultace storyboardu filmového díla s ohledem na využití principů teorie barev
-
Study now11. Konzultace storyboardu filmového díla s ohledem na využití principů teorie barev
-
Study now12. Konzultace nad výstupy
-
Study now13. Opakovací hodina
-