11. REALIZACE AUTORSKÉHO PROJEKTU Doporučená literatura: BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck. 2003, 432 s. DOLEŽAL, Jan, KRÁTKÝ, Jiří. Projektový management v praxi: naučte se řídit projekty! Praha: Grada, 2017. 171 s. DOLEŽAL, Jan, KRÁTKÝ, Jiří. CINGL, Ondřej. 5 kroků k úspěšnému projektu. Praha: Grada Publishing, 2013, 192 s. DOLEŽAL, Jan a kol. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing, 2012. 526 s. FIELDING, Paul J. Jak správně řídit projekty: osvojte si nezbytné dovednosti pro časově a finančně efektivní řízení projektů. V Brně: Lingea s.r.o., 2020. 250 s. JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada Publishing, 2008, 288 s. KOTLER, Philip aj. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007, 1041 s. KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004, 855 s. KOTLER, Philip, KELLER, Kevin L. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007, 814 s. LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: Příručka pro organizátory. Brno: Computeer Press, 2010, 264. NEWTON, Robert. Úspěšný projektový manažer. Praha: Grada Publishing, 2008, 264 s. PRŮCHOVÁ, Hana. Specifika uměleckých projektů: pracovní sešit k publikaci Projektové řízení – jak zvládnout projekty. Brno: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2014. 80 s. ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Brno: Computer Press, 2007, 344 s. SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. Praha: Grada Publishing, 2011, 380 s. ŠEDIVÝ, Marek, Medlíková, Olga. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada Publishing, 2011, 155 s.