Organizace a řízení veřejných knihoven 2

Týden 3

Obsah

  1. Marketingový výzkum.
  2. Proces marketingového výzkumu.
  3. Marketingový mix.
  4. Uživatelé.

 

V uvedených bodech se seznámíte se základními pojmy z oblasti marketingového prostředí. Poznáte, jaké zákonitosti platí v marketingovém výzkumu. Naučíte se definovat marketingový mix. Dále nás bude zajímat uživatel, který stojí v centru dění knihoven.

 

Klíčová slova

Marketingové prostředí, marketingový výzkum, marketingový mix, uživatel knihovny.

 

Cíl

Po prostudování této kapitoly byste měli být schopni vysvětlit rozdíl mezi mikro a makro prostředím. Popsat jednotlivé faktory mikroprostředí a makroprostředí.

Text kapitoly usnadní pochopit význam marketingového prostředí, marketingového výzkumu a jeho procesu vůbec. Vysvětluje význam marketingového mixu v procesu implementace marketingu do řízení knihovny.

 

Učební text: