Seminář uměleckého vzdělávání

Týden 5


5. Kde se ještě "vyučit": vysoké školy, dramatické kroužky (vlastní entusiasmus?)

Téma věnované dalším možnostem, která se zájemcům o umění – a také o vzdělávání prostřednictvím umění – otevírají.

Typicky jsou propojeny s dramatickou výchovou a jejich nabídka prochází napříč věkem i formálně-neformální strukturou.


Otázky k 5. okruhu

  1. Jmenujte další typy umělecko-vzdělávacích možností a stručně je představte. Uveďte konkrétní příklady z vašeho okolí.
  2. Se kterými z nich máte vlastní osobní zkušenost – ať už jako žák, nebo jako návštěvník uvedených aktivit/akcí?
  3. Zvolte jednu konkrétní aktivitu/akci, kterou jste navštívili, a představte ji komplexně (včetně cílové skupiny, způsobu propagace, ohlasu, případných záporů apod.).
  4. Realizovali jste či máte zájem realizovat aktivitu/akci v tematizovaném rámci? Přibližte ji.
  5. Shrňte význam zmíněných událostí, který podle vás mohou + mají mít (a pro koho).