Seminář uměleckého vzdělávání
Týden 5
5. Kde se ještě "vyučit": vysoké školy, dramatické kroužky (vlastní entusiasmus?)
Téma věnované dalším možnostem, která se zájemcům o umění – a také o vzdělávání prostřednictvím umění – otevírají.
Typicky jsou propojeny s dramatickou výchovou a jejich nabídka prochází napříč věkem i formálně-neformální strukturou.
Otázky k 5. okruhu
- Jmenujte další typy umělecko-vzdělávacích možností a stručně je představte. Uveďte konkrétní příklady z vašeho okolí.
- Se kterými z nich máte vlastní osobní zkušenost – ať už jako žák, nebo jako návštěvník uvedených aktivit/akcí?
- Zvolte
jednu konkrétní aktivitu/akci, kterou jste navštívili, a představte ji
komplexně (včetně cílové skupiny, způsobu propagace, ohlasu, případných
záporů apod.).
- Realizovali jste či máte zájem realizovat aktivitu/akci v tematizovaném rámci? Přibližte ji.
- Shrňte význam zmíněných událostí, který podle vás mohou + mají mít (a pro koho).