Seminář kulturní publicistiky
-
Seminář kulturní publicistiky
-
Study nowÚvodní informace
-
Study now1. Co je a co není kulturní publicistika? Vztah umění a kritiky
-
Study now2. Funkce a role kulturní publicistiky. Kdo je kulturní žurnalista?
-
Study now3. Mediální prostor pro divadelní a rozhlasovou publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize
-
Study now4. Osobnosti české divadelní a rozhlasové publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Study now5. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Study now6. Mediální prostor pro filmovou a TV publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize.
-
Study now7. Osobnosti české filmové a TV publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Study now8. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Study now9. Žánry kulturní publicistiky: odborná kritika, novinová recenze, divadelně-kritický medailon, rozhovor atp.
-
Study now10. Vlastní kulturní publicistika: recenze, kritika
-
Study now11. Vlastní kulturní publicistika: rozhovor
-
Study now12. Koncepce kulturního časopisu 1
-
Study now13. Koncepce kulturního časopisu 2
-
Korespondenční úkol
Student vypracuje divadelní nebo filmovou recenzi/nebo kritiku. Hodnocené dílo si zvolí sám, mělo by jít ale spíše o novinku.
Student bude vycházet z „manuálu“ uvedeného ve studijní opoře.
Pozor! Psát recenze neznamená „opisovat“ z internetových zdrojů formou CTRL+C, CTRL+V! Ani z jiných zdrojů. Pokud tak student učiní, nebude mu práce uznána.
Nepřípustné je v rámci recenze/kritiky citovat z jiných odborných zdrojů (to je obsahem rozsáhlejší odborné analytické práce).-
Seminář kulturní publicistiky
-
Study nowÚvodní informace
-
Study now1. Co je a co není kulturní publicistika? Vztah umění a kritiky
-
Study now2. Funkce a role kulturní publicistiky. Kdo je kulturní žurnalista?
-
Study now3. Mediální prostor pro divadelní a rozhlasovou publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize
-
Study now4. Osobnosti české divadelní a rozhlasové publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Study now5. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Study now6. Mediální prostor pro filmovou a TV publicistiku: tištěná média, internet, rozhlas a televize.
-
Study now7. Osobnosti české filmové a TV publicistiky (současnost), jejich styl a výrazové prostředky
-
Study now8. Analýza a interpretace vybraných textů
-
Study now9. Žánry kulturní publicistiky: odborná kritika, novinová recenze, divadelně-kritický medailon, rozhovor atp.
-
Study now10. Vlastní kulturní publicistika: recenze, kritika
-
Study now11. Vlastní kulturní publicistika: rozhovor
-
Study now12. Koncepce kulturního časopisu 1
-
Study now13. Koncepce kulturního časopisu 2
-