Máte zapnutý náhled celé osnovy, zpět na běžné zobrazení.
Načítání a prohlížení osnovy může být v závislosti na množství obsahu pomalejší.
Jak lze dokumenty rozlišovat, kategorie, modely, výkladový, observační, poetický, participativní, reflexivní a performativní modus. Více např. NICHOLS, B., Úvod do dokumentárního filmu. Praha: AMU, 2010. s. 158–227; RABIGER, s. 5–74.
zadání tématu, stopáže...
prezentace námětu formou pitchingu, téma/logline, synopse, respondenti/sociální herci, režijní koncept/explikace, lokace, situace, natáčecí plán atd... Viz prezentaci o pitchingu. Vývoj scénáře, tříaktová struktura atp. Více např. RABIGER, s. 97–136.
Realizační fáze natáčení seminárního filmu. Student v jejím průběhu konzultuje s pedagogem – bodový scénář, lokace, sociální herci, otázky pro sociální herce, observace, průběh natáčení... Více např. RABIGER, s. 141–210.
Postprodukční fáze realizace seminárního filmu. Student individuálně konzultuje s vyučujícím jednotlivé fáze: hrubý střih, obrazový střih, mix, color grading. Více např. RABIGER, s. 211–256.
Odevzdání hotového snímku, diskuse nad výsledkem, student odevzdává film ve formátu mov nebo Mp4 v kodeku H.264, s filmem odevzdává titulkovou listinu, vyplněný formulář a podepsanou licenční smlouvu, 3 fotografie z filmu v tiskové kvalitě.
1. Dokumentární žánry a mody
2. Vytyčení žánru a tématu semestrálního cvičení
Poetický dokument: 15–20 min. Téma – Kmeny. Kmeny jako společenství, kmeny jako stromy a příroda, kmen jako síla... Dobře si rozmyslete koncept s ohledem na zadání i stopáž. V opoře i povinné literatuře se podívejte na žánr a dokumentaristické mody, které mu konvenují. Pracovat můžete v týmech čítajících max. 5 členů štábu (režisér a scenárista, kameraman, střihač, zvukař, produkční) – konzultací s pedagogem se vždy účastní celý tým.