Teorie barev I
-
Teorie barev I
-
Study now1. Úvodní hodina
-
Study now2. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Study now3. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Study now4. Fyzikální a psychologické hledisko působení barev
-
Study now5. Soulad barev a kontrast
-
Study now6. Filmové teorie a využití barev u narativní složky
-
Study now7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alejandro Jodorowsky – Svatá hora (1973)
-
Study now8. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Peter Greenaway – Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec (1989)
-
Study now9. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alfred Hitchcock – Vertigo (1958)
-
Study now10. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Krzysztof Kieślowski – Tři barvy: Modrá (1993)
-
Study now11. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Wes Anderson – Grandhotel Budapešť (2014)
-
Study now12. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Gaspar Noé – Vejdi do prázdna (2009)
-
Study nowOpakovací hodina
-
7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alejandro Jodorowsky – Svatá hora (1973)
-
Teorie barev I
-
Study now1. Úvodní hodina
-
Study now2. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Study now3. Základní principy teorie barev (krátký vstup do dějin umění s ohledem na využití barev)
-
Study now4. Fyzikální a psychologické hledisko působení barev
-
Study now5. Soulad barev a kontrast
-
Study now6. Filmové teorie a využití barev u narativní složky
-
Study now7. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alejandro Jodorowsky – Svatá hora (1973)
-
Study now8. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Peter Greenaway – Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec (1989)
-
Study now9. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Alfred Hitchcock – Vertigo (1958)
-
Study now10. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Krzysztof Kieślowski – Tři barvy: Modrá (1993)
-
Study now11. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Wes Anderson – Grandhotel Budapešť (2014)
-
Study now12. Analýza konkrétního filmového díla a princip využití teorie barev v jeho narativní nebo obrazové konstrukci – rež. Gaspar Noé – Vejdi do prázdna (2009)
-
Study nowOpakovací hodina
-