Scénická propedeutika
-
Scénická propedeutika
-
Study now1. Základní teatrologické pojmy
-
Study now2. Pocítění prostoru (rozvíjení smyslu pro prostor a hereckého partnera)
-
Study now3. Režie jako řemeslo (základní principy mizanscénování)
-
Study now4. Každodenní život jako inspirační zdroj pros tavbu vlastní situace
-
Study now5. Rozehrání vlastních situací v prostoru s kolegy (komunikace režisér-herec-dramaturg)
-
Study now6. Analýza dramatického textu (s důrazem na dramatický a situační potenciál)
-
Study now7. Dramaturgicko-režijní koncepce (obsazení, prostorové rozvržení dané situace)
-
Study now8. Herectví jako umění a režie jako umění (základní rozdíly mezi prací herce a režiséra)
-
Study now9. Realizace dramaturgicko-režijní koncepce (produkční zajištění pro realizaci prostorového rozvržení atp.)
-
Study now10. Divadelní reflexe jako umění (rozvíjení schopnost vnímání a formulování toho, co se na scéně opravdu děje)
-
Study now11. Proces zkoušení jako umění (inspirační zdroje během zkoušení, reflexe kolegů jako tvůrčí podnět)
-
Study now12. Proces zkoušení jako umění (inspirační zdroje během zkoušení, reflexe kolegů jako tvůrčí podnět) 2.
-
5. Rozehrání vlastních situací v prostoru s kolegy (komunikace režisér-herec-dramaturg)
-
Scénická propedeutika
-
Study now1. Základní teatrologické pojmy
-
Study now2. Pocítění prostoru (rozvíjení smyslu pro prostor a hereckého partnera)
-
Study now3. Režie jako řemeslo (základní principy mizanscénování)
-
Study now4. Každodenní život jako inspirační zdroj pros tavbu vlastní situace
-
Study now5. Rozehrání vlastních situací v prostoru s kolegy (komunikace režisér-herec-dramaturg)
-
Study now6. Analýza dramatického textu (s důrazem na dramatický a situační potenciál)
-
Study now7. Dramaturgicko-režijní koncepce (obsazení, prostorové rozvržení dané situace)
-
Study now8. Herectví jako umění a režie jako umění (základní rozdíly mezi prací herce a režiséra)
-
Study now9. Realizace dramaturgicko-režijní koncepce (produkční zajištění pro realizaci prostorového rozvržení atp.)
-
Study now10. Divadelní reflexe jako umění (rozvíjení schopnost vnímání a formulování toho, co se na scéně opravdu děje)
-
Study now11. Proces zkoušení jako umění (inspirační zdroje během zkoušení, reflexe kolegů jako tvůrčí podnět)
-
Study now12. Proces zkoušení jako umění (inspirační zdroje během zkoušení, reflexe kolegů jako tvůrčí podnět) 2.
-