Public Relations

Úvodní informace

Předmět umožní studentům získat hlubší teoretické i praktické znalosti z oblasti public relations (PR). Vybaví je poznatky o plánování, přípravě a realizaci PR aktivit, problematice interní komunikace, media relations, využití internetu pro komunikaci s různými cílovými skupinami, ale i s důležitou oblastí krizové komunikace a dalšími tématy. Studenti si zároveň osvojí etická pravidla PR a rozvinou své komunikační schop-nosti. Nabyté znalosti a dovednosti uplatní ve všech oblastech souvise-jících s efektivním využitím technik a prostředků public relations.

Hlavní studijní text
Bergmannová Pavla: Public relations

Vyučující
Mgr. Pavla Bergmannová
kontakt: pavla.bergmannova@fpf.slu.cz

Organizace kursu
Kurs je rozčleněn do 13 lekcí, které odpovídají 13 týdnům semestru. To studenty podporuje v průběžném studiu a plnění úkolů; jednotlivé tutoriály jsou přitom v rámci semestru rozloženy pravidelně a umožňují průběžné konzultace a řízení procesu učení.

Studijní opora předmětu sleduje tyto cíle
Formuluje v souladu se sylabem základní témata obsahu předmětu, a to tak, aby si student osvojil podstatu sdělovaného tématu prostřednictvím náležité terminologie.
Řídí proces učení (osvojení poznatku až do úrovně komunikace poznatkem): výkladový text je doplňován různými distančními prvky, zejména osvětlujícími příklady (aplikacemi), kontrolními otázkami a úkoly, jež poznatek upevňují.
Propojení hlavního výkladového textu a systému autoevaluačních činností v systému moodle zajistí osvojení učiva v postupných krocích.
Student je přitom ve studiu řízen a podporován nejen studijní oporou, ale i kontaktem s učitelem – ve fázi přímé výuky, při konzultacích a prostřednictvím elektronické individuální nebo skupinové komunikace.

Podmínky absolvování
Pro absolvování kurzu je nutno vypracovat seminární práce v rozmezí 5 stran textu (koncept public relations konkrétního kulturního projektu).