Oblasti pro dotazování a následné zpracování analýzy: · v úvodu analýzy uveďte krátký popis zařízení, jaké služby poskytuje, počet pracovníků v přímé a nepřímé péči, s kým byl rozhovor veden (zachovejte anonymitu) · jak vznikl požadavek na supervizi, jak to má organizace se zajišťováním externí nebo interní supervize · předchozí zkušenosti jednotlivce (týmu, organizace) se supervizí · uzavírání supervizní smlouvy (organizace se supervizorem) · uzavírání supervizního kontraktu (supervizor se supervidovanými), obsah, práva a povinnosti supervizora a supervidovaných · dodržování etického kodexu při supervizi · očekávání supervidovaného od supervize · první supervize, seznámení se supervizorem · osobnost supervizora, supervizní přístup (směr) · zakázka supervidovaných · typ supervize, cíl supervize · průběh supervize, bezpečí, důvěra · aktivita supervidovaných během supervize · metody a techniky supervize · výstup ze supervize · dopady do praxe · celkové zhodnocení procesu supervize, pozitiva, negativa, návrhy na změny