Zadání úkolů pro ukončení předmětu Speciálně pedagogická diagnostika psychopedická Termín do nebo na 25.5.2025 1. zpracování syndromu mentální retardace •Fyzické rysy. •Mentální postižení •Zdravotní problémy •Vývojové zpoždění •Komunikace •Sociální a emocionální dovednosti •Podpůrná péče •Kvalita života • • • • 2. diagnostika žáka nejlépe s mentální retardací ØV čem vyniká ØPozornost ØZrakové vnímání – rozlišování, vizuomotorická koordinace Ø sluchové vnímání – diferenciace, syntéza, analýza, audiomotorická koordinace ØPravolevá orientace ØLateralita, ØČtení (technika, čtení s porozuměním) ØPsaní, (opis, přepis, diktát 1. – 3. ročník), vyšší třídy přepis a diktát ØPočítání – numerace, operace ØZÁVĚR a Vaše DOPORUČENÍ Ø Ø •