EDUKAČNÍ VÝSTUP – PŘÍPRAVA ODBORNÁ PRAXE II obor Edukační péče o seniory Zařízení: Cílová skupina: PŘÍPRAVA NA REALIZACI Datum: Téma aktivity/název: Cíle (stanovené pro klienta; sdělené klientovi/nesdělené; kognitivní, afektivní, psychomotorické - rozdělit): Forma činnosti (skupinová, individuální): Použité metody, techniky, strategie: Pomůcky: Délka aktivity a časový harmonogram: Způsob evaluace: Popis aktivity: Posouzení předpokladů a omezujících faktorů (zda je návrh reálný, realizovatelný; co by mohlo realizaci negativně ovlivnit): Návrh minimalizace omezujících faktorů (co uděláte v případě, že dojde aktivita nebude postupovat tak jak předpokládáte, vznikne nějaký omezující faktor – např. čas, nezájem, únava, prostory apod.) REÁLNÝ PRŮBĚH – POPIS Popište reálný průběh naplánované aktivity, i případné problémy, co bylo jinak, než jste očekávali apod. (min. 20 řádků) Zhodnocení realizace z pohledu studenta: