DENÍK PRAXE Jméno studenta (DOPLŇTE JMÉNO) ročník (doplňte ročník) "SLEZSKÁ UNIVERZITA OPAVA Fakulta veřejných politik v Opavě Ústav pedagogických a psychologických věd" "ODBORNÁ PRAXE II Obor Edukační péče o seniory " Garant praxe "PhDr. Vladimíra Kocourková, Ph.D." vladimira.kocourkova@fvp.slu.cz ##### Sheet/List 2 ##### Charakteristika zařízení Název zařízení Zřizovatel Kontaktní údaje "adresa, telefon, e-mail" Statutární zástupce Kontaktní osoba/MENTOR "(pracovník, která Vás má na starosti - mentor)" kontakt na mentora: e-mail a telefonní číslo Velikost zařízení Spadá pod resort: "(MŠMT, MPSV, MZ…)" Typ služby také ukotvení v zákoně Základní dokumenty a dokumentace zařízení ##### Sheet/List 3 ##### Cílová skupina Počet klientů Věkové složení "(uveďte počet klientů ve skupině, kde působíte)" Vlastní předchozí zkušenosti s cílovou skupinou "(Popis předchozích zkušeností. Popis silných a slabých stránek ve vztahu k cílové skupině · Co si myslíte, že je vaší silnou stránkou při práci s danými klienty a naopak? · Kde cítíte své limity, kam byste se rádi posunuli? (Nesmí být jen výpis vlastností. Spíše zamyšlení. Být konkrétní.) · Plus - zhodnocení svých momentálních kompetencí pro práci s touto cílovou skupinou na škále od 0 - 10, kdy 0 je žádné kompetence, 10 maximální kompetence. A také jak bude stav podle vás vypadat úspěšném absolvování studia (vaše představa)." Specifika cílové skupiny (Popište specifika cílové skupiny u níž působíte.) Potřeby cílové skupiny "(Popiště potřeby cílové skupiny, způsob jejih zjišťování - diagnostiky, reflektování a naplňování. Případně i problémy se kterými jste se v této souvislosti na praxi setkali - např. jaké potřeby je obtížné saturovat a proč atp.)" ##### Sheet/List 4 ##### Charakteristika prostředí Popis prostředí "Popište prostředí, kde praxi realizuje (materiální i sociální) - jak na vás subjektivně působí - co vnímáte jako pozitivní (materiální i sociální část prostředí) - co byste zlepšili, kdyby to šlo... - aj." ##### Sheet/List 5 ##### Obsahová náplň jednotlivých dnů datum počet hodin obsahová náplň "Stručně popište obsahovou náplň dne dle zaměření praxe. Ideálně v odrážkách pod sebe - na nový řádek se dostanete klávesovou zkratkou: levé Alt + enter" ##### Sheet/List 6 ##### Příprava edukační aktivity - individuální Datum realizace "Cílová skupina (věk, počet)" Téma Předpokládaná délka aktivity Časový harmonogram CÍLE KOGNITIVNÍ AFEKTIVNÍ PSYCHOMOTORICKÉ: NÁZEV použité metody Popis metody/metod - OBSAH Metody Vyžadované pomůcky a materiály EVOKACE "Pomůcky, které je potřeba nachystat. (Materiály, které budete využívat přiložte pak oskenované při odevzdání deníku praxe.)" Metody UVĚDOMĚNÍ Metody "Další zdroje (web, knihy atd.)" REFLEXE "(Uveďte oborné knihy, které jste použili ke zpracování, stačí autor - název. Zejména materiál, odkud jste čerpali informace k metodám - ODBORNOU KNIHU nebo SKRIPTA, nikoli zápisky, nebo webové zdroje!!!!)" Evaluace (Jak probíhalo ověření dosažení stanovených cílů. ) REALIZACE Další poznámky "(Popište celkový průběh aktivity. Případné problémy, úskalí - jejich řešení. )" ##### Sheet/List 7 ##### Příprava edukační aktivity - skupinová Datum realizace Specifika klienta Téma Předpokládaná délka aktivity "(věk, potíže aj.)" Časový harmonogram Využitá organizační forma CÍLE KOGNITIVNÍ AFEKTIVNÍ PSYCHOMOTORICKÉ: NÁZEV použité metody Popis metody/metod - OBSAH Metody Vyžadované pomůcky a materiály EVOKACE "Pomůcky, které je potřeba nachystat. (Materiály, které budete využívat přiložte pak oskenované při odevzdání deníku praxe.)" Metody UVĚDOMĚNÍ Metody "Další zdroje (web, knihy atd.)" REFLEXE "(Uveďte oborné knihy, které jste použili ke zpracování, stačí autor - název. Zejména materiál, odkud jste čerpali informace k metodám - ODBORNOU KNIHU nebo SKRIPTA, nikoli zápisky, nebo webové zdroje!!!!)" Evaluace (Jak probíhalo ověření dosažení stanovených cílů. ) REALIZACE Další poznámky "(Popište celkový průběh aktivity. Případné problémy, úskalí - jejich řešení. )" ##### Sheet/List 8 ##### Autoevaluace Vlastní hodnocení praxe "Zhodnoťe svou realizovanou praxi: • Co Vás na praxi zaujalo, co se vám líbilo, co vás obohatilo, zvýšilo vaše kompetence. Na stupnici 1 - 10 zhodnoťte své kompetence před a po realizaci praxe.) • Co Vás na praxi překvapilo, s čím jste měli problém, co se vám nelíbilo. • Celkové zhodnocení praxe, přínosu atp." Vzor mentora "(Průběžně si zapisujte a zde podrobně popište co se Vám líbilo na působení pracovníka v dané skupině klientů. V čem se pro Vás stane vzorem. V čem Vám nejvíce pomohl. Více zcela konkrétních příkladů, nikoli jen jeden.)" ##### Sheet/List 9 ##### Seznam příloh číslo přílohy označení "(např. výkaz praxe; hodnocení studenta; pracovní list k edukační aktivitě, fotodokumentace atp.)"