Šipka s nepatrným zakřivením buďte kreativní, nehledejte nejjednodušší cestu!!! Kde hledat inspirace pro aktivity s dětmi http://www.odyssea.cz/ (metodiky, lekce OSV) http://www.etickavychova.cz/ https://ekoskola.cz/cz http://terezanet.cz/cz https://www.hranostaj.cz/ https://ucimesevenku.cz/druziny/ www.caslin.cz (klíčové slovo: hry, herní činnosti, volnočasové aktivity) Pinterest.com (výtvarné, kreativní aktivity), Krokotak atp. KNIHOVNA Nečekejte, že vám někdo dá něco „pod nos“ a vy to jen použijete. Buďte aktivní :o) a hledejte. Zdrojů je opravdu mnoho. Výše jsou jen některé vybrané. Využívejte maximálně informace z disciplíny zaměřené na herní aktivity. Předávejte si informace (pro ty, co tam nechodí). Fungujte jako skupina, podpořte se. Aktivizační metody ve výuce – vše, co jedince/skupinu aktivuje k zapojení, přemýšlení (x pasivní poslouchání); Zkoušejte! O tom, to je. Získáte zpětnou vazbu a budete vědět, jestli to funguje tak, jak jste i představovali, nebo ne. Zdroje, kde hledat informace k metodám (nejen aktivizačním). Čapek, Robert. Moderní didaktika: lexikon výukových a hodnoticích metod. Vydání 1. Praha: Grada, 2015. 604 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh. Pedagogika. ISBN 978-80-247-3450-7. (od tohoto autora – používat pouze tento materiál – jako přehled metod) Grecmanová, Helena a Urbanovská, Eva. Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Vyd. 1. Olomouc: Hanex, 2007. 178 s. Edukace. ISBN 978-80-85783-73-5. Hubálek, Tomáš a kol. Aktivizační metody v etické výchově. První vydání. Praha: Epocha, 2017. 95 stran. Erudica; svazek 31. ISBN 978-80-7557-109-0. Kalhous, Zdeněk a kol. Školní didaktika. Vyd. 2. Praha: Portál, 2009. 447 s. ISBN 978-80-7367-571-4. (digitalizovaný dokument – Kramerius) (cíle, metody….) Kotrba, Tomáš a Lacina, Lubor. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. Třetí vydání. Brno: Barrister & Principal, 2015. 185 stran. ISBN 978-80-7485-043-1. Obst, Otto. Obecná didaktika. 2. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017. 176 stran. ISBN 978-80-244-5141-1. (cíle, metody….) Pasch, Marvin. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině: jak pracovat s kurikulem. 1. vyd. Praha: Portál, 1998. 416 s. ISBN 80-7367-054-2. Reitmayerová, Eva a Broumová, Věra. Cílená zpětná vazba: metody pro vedoucí skupin a učitele. Vydání třetí. Praha: Portál, 2015. 173 stran. ISBN 978-80-262-0988-1. (zpětná vazba, etapa reflexe) Sieglová, Dagmar. Konec školní nudy: didaktické metody pro 21. století. První vydání. Praha: Grada, 2019. 336 stran. ISBN 978-80-271-2254-7. https://is.muni.cz/th/d6wdj/ (stáhněte si plný text práce) https://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/14483/aktivizujici-vyukove-metody.ht/ https://clanky.rvp.cz/clanek/c/U/16761/CILENA-ZPETNA-VAZBA.html/ práce s emocemi https://www.i-sen.cz/clanky/specialni-potreby/prace-s-emocemi-vyuziti-vizualizace https://krizovatka.skaut.cz/organizace/komunikace/zpetna-vazba