Informační systémy ve veřejné správě INM/BPISS, INM/BPISV Úvodní informace a požadavky na absolvování Ing. Radim Dolák, Ph.D. •Informační systémy ve veřejné správě: •13x přednáška •13x seminář • •Cílem předmětu je doplnit znalosti posluchačů o problematiku pořizování a vývoje informačních systémů veřejné správy (ISVS), jakožto významného racionalizačního prvku fungování veřejné správy, a standardů a legislativy ISVS. •Dalším cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálním vývojem v oblasti ISVS a jejich organizací. Obecné informace o předmětu csvukrs •V průběhu semestru •Docházka na přednášky a semináře: max 5 bodů •Seminární práce: max 30 bodů (10 bodů prezentace na semináři, 20 bodů word přes moodle) •Zkouškové období •Závěrečná písemná zkoušce: max 65 bodů • •Kredity budou uděleny za získání alespoň 60 bodů ze 100 možných. • •Hodnocení je následující: •A 93 -100 b. •B 85 - 92b. •C 77 - 84 b. •D 69 – 76 b. •E 60 - 68 b. •F 0 - 59 b. Hodnocení csvukrs •Je možnost si vybrat téma ze seznamu nebo navrhnout ke schválení vlastní téma •Téma práce je nutné pedagogovi nahlásit předem osobně nebo emailem •Téma zadaných prací zkontrolovat na publicu – soubor BPISS_BPISV_temata_2020.xls • •Seminární práci studenti prezenčního studia budou řešit samostatně formou prezentace na semináři (10 minut) a odevzdáním korespondenčního úkolu ve wordu. •Seminární práce se odevzdává v elektronické podobě (Word) prostřednictvím Moodlu. •Název souboru bude obsahovat příjmení autora (autorů). •Práci je možné odevzdat kdykoliv od zadání práce, avšak nejpozději do 24. 5. 2020 o půlnoci. •V případě dřívějšího konání zkoušky, než je stanovený termín odevzdání, je nutné odevzdat seminární práci alespoň dva dny před konáním zkoušky. •Odevzdání seminární práce není podmínkou připuštění ke zkoušce, ale bodové hodnocení práce je součástí výsledné známky. Seminární práce csvukrs •Hodnocení seminární práce •U seminární práce budou hodnoceny: •1. Formální úprava. •2. Dodržení a vyčerpání tématu. •3. Individualita přístupu. • •Formální úprava (struktura) seminární práce: •1. Titulní strana (název práce, autoři, datum a místo zpracování). •2. Obsah. •3. Úvod. •4. Stať. •5. Závěr. •6. Použitá literatura a jiné podklady. Seminární práce csvukrs •Rozsah zpracování vlastního tématu (tj. bez úvodní strany, obsahu a literatury) bude: •• minimálně 4 strany textu formátu A4 • •Hodnotí se originalita při přístupu ke zpracování jako jsou zejména vlastní názory a komentáře, komparace, analýza, případné vyhledání a použití dalších podkladů a poznatků. •Jako přínos bude rovněž hodnoceno využití cizojazyčné literatury. •Hodnocena bude přehlednost zpracování a logická struktura práce. • •Pozor na plagiáty !!! Seminární práce csvukrs •Předpokladem je přihlášení se na termín vypsaný vyučujícím. •Zkouška je písemná a má následující strukturu: q10 testových otázek (ABC), max 20 bodů q3 „rozepisovací“ otázky, max 45 bodů Zkouška csvukrs •Komunikace pedagogů se studenty je zejména vhodná pomocí konzultací; •Každý pedagog má vypsané konzultační hodiny; •Telefonický způsob komunikace není příliš vítán; •Hlavní způsob komunikace je přes školní mail. Pedagogové na maily jiné než školní zpravidla neodpovídají; •Osobní návštěvy u pedagogů doporučujeme předem domluvit; Komunikace csvukrs •Veškeré elektronické materiály je možné nalézt na školní síti: L:\dolak\public\BPISS-BPISV-BKISS\ •E-learning: https://elearning.opf.slu.cz/, kurz „OPF-LS-2020-INM/BPISS “ a „OPF-LS-2020-INM/BPIVS “ • • • Výukové materiály csvukrs •Ing. Radim Dolák, Ph.D. •dolak@opf.slu.cz •A405 •konzultační hodiny pro výukové období letního semestru 2018/2019 •pondělí: 11:30-13:00, 17:10-17:40 •úterý: 16:30-17:30 •POZOR: ve zkouškovém období pouze po předchozí domluvě • •Sekretariát Katedry informatiky a matematiky •A402 • Kontakty csvukrs