Jak na seminární práci Podnikatelské prostředí [USEMAP] úvod •Cíl práce •Krátký, co chci řešit •Píšeme až nakonec [USEMAP] Další část představení země a její analýza •Stručná charakteristika dané země (rozloha, počet obyvatel, politický systém, legislativní systém) – práce se statistikami, socioekonomickými indikátory a indexy konkurenceschopnosti apod. •Analýza externího podnikatelského prostředí vybrané země (zhodnocení příležitostí a ohrožení pomocí analytických nástrojů z předmětu - min. vyhodnocena PEST analýza, národní legislativa upravující podnikání v dané zemi, , nutné podmínky (včetně omezení/podpory) pro vstup cizích podnikatelských subjektů v dané zemi) • [USEMAP] Vybraná firma a její možnosti pro vstup na tento trh •Krátké představení firmy •Zhodnocení interního prostředí na základě příkladu vybrané firmy •analýza konkurence •jiné interní analýzy-VRIO,7S McKinsey, Hodnotový řetězec •finální SWOT •Váš názor/komentář, popis rizik [USEMAP] Závěr •Zhodnocení možností •doporučení [USEMAP] Formality •Nezapomínat na průběžné citace •Nezapomínat na seznamy •Nezapomínat na popisky tabulek a grafů [USEMAP]