Témata seminárních prací předmětu BPCMA Marketing cestovního ruchu 2021 1. Marketingová komunikace vybrané organizace cestovního ruchu (cestovní kancelář, dopravní podnik, ubytovací zařízení, stravovací zařízení, lázeňský podnik, wellness a volnočasové zařízení, pojišťovna poskytující cestovní pojištění, informační centrum, destinační společnost) před pandemií a v jejím průběhu. Viktorová Vendula, CK Blue Style, 15.3., prezentováno 2. Analýza marketingového mixu vybraného podniku cestovního ruchu (cestovní kancelář, dopravní podnik, ubytovací zařízení, stravovací zařízení, lázeňský podnik, wellness a volnočasové zařízení, pojišťovna poskytující cestovní pojištění, informační centrum, destinační společnost). Čtvrtková Anna, CK Fischer, 15.3., prezentováno Truchlá Denisa, Kavárna M Café, 22.3., prezentováno Pilátová Karolína, Hotel Magistr, 12.4. Szwanczarová Eva, Restaurace Bowling Club Bystřice, 19.4 Gaňová Romana, RegioJet, 26.4. Hennhoferová Aneta, Bar Myslivna Opava, 3.5. Lyčková Danka ,Wellness centrum Relax Days, 12.4. (Erasmus Španělsko) 3. Analýza segmentace trhu vybrané organizace cestovního ruchu (cestovní kancelář, dopravní podnik, ubytovací zařízení, stravovací zařízení, lázeňský podnik, wellness a volnočasové zařízení, pojišťovna poskytující cestovní pojištění, informační centrum, destinační společnost). 4. Analýza konkurence vybrané organizace cestovního ruchu (cestovní kancelář, dopravní podnik, ubytovací zařízení, stravovací zařízení, lázeňský podnik, wellness a volnočasové zařízení, pojišťovna poskytující cestovní pojištění, informační centrum, destinační společnost). Oborná Tereza, Emirates, 10.5. Badura Michal Hotel Vitality, 10.5. 5. Trendy a nové formy marketingu v cestovním ruchu. Kolesárová Tereza, 5.4. 6. Význam online marketingu v cestovním ruchu. Mrkva Martin, 8.3. 7. Jak marketingově komunikují organizace cestovního ruchu se zákazníky v období pandemie? 8. Jak se změnil přístup k tvorbě produktu cestovního ruchu v období pandemie? Horečková Adéla, 29.3. 9. Jak se změnily distribuční cesty/systémy cestovního ruchu v období pandemie? 10. „Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku“, soutěž Modrý delfín Killnarová Daniela, Ivana Šašková 17.5.