OSOBNÍ BRANDING – formování vlastní značky Víte, že v tom, co děláte, jste dobří a divíte se, že kromě vás o tom neví více lidí? Odpověď se možná nachází v tenzi mezi dvěma poli, kterými jsou vaše odbornost a vaše viditelnost. Každý totiž přirozeně směřuje k jednomu ze dvou extrémů. 1) Někdo preferuje prohlubování odbornosti a doufá, že výsledky jeho práce se prosadí samy. 2) Někdo sází na viditelnost, i když může více investovat do rozvoje odbornosti. Jak můžeme uřídit napětí mezi odborností a viditelností? Jak sestavit pro sebe strategii osobní komunikace, která zvýší vaši hodnotu na trhu práce a pomůže vám pracovat s větší lehkostí? Vytvoření osobní značky k získání větší pozornosti může být obtížné. Vytvořte si profesní životopis a on-line profil pro vyhledávače LinkedIn, Xing nebo jinou platformu používanou na lokálním trhu práce, abyste vynikli mezi kandidáty na pracovní pozice. Svůj profil můžete přidat do burzy digitálních talentů LHH, kde zaměstnavatelé hledají kandidáty na pracovní pozice a zveřejňují nová pracovní místa, která jinde nenajdete. Co potřebujete, abyste se lépe zviditelnili a posílili hodnotu své práce a osobní značky? · jasný popis osobního brandingu · pochopit rozdíl mezi osobním brandingem a reputací · strukturu pro sestavení strategie osobní komunikace · seznam jasných kroků, které budete uplatňovat