Nákupní marketing PEMBKMPU

Blok 1: Organizace výuky, komunikace, hodnocení, ...

Organizace výuky, komunikace, hodnocení, ...

Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Osobní stránka vyučujícího v IS SU - rozvrh, kontakty ...
Organizace kurzu/předmětu
V tutoriálech probereme teoretické a praktické aspekty nákupního marketingu. V seminární práci pak zpracujete své vlastní téma na kterém ukážete, jak dané problematice rozumíte a umíte využít získané poznatky v praxi.
Komunikace

Pro komunikaci v předmětu můžete využít následující možnosti:

  • komunikace v příslušném týmu v MS-Teams
  • vyučujícího můžete kontaktovat také pomocí emailového kontaktu - tímto způsobem si můžete dohodnou on-line soukromou konzultaci v MS-Teams (nebo konzultaci na fakultě), (případně využijte telefonního kontaktu - nezapomeňte na pravidla)
  • ke kontaktu vyučujícího využijte maximálně plánovanou prezenční výuku, tedy tutoriály

Podmínky absolvování

  • Seminární práce 40b.
  • Zápočtový test 20b.
  • Celkem 60b.
  • Minimum pro udělení zápočtu je 40b.

Tipy ke studiu

Informace metodického, pedagogického charakteru pro vlastní proces samostudia. Problémové pasáže. Možnosti procvičování atp.