Konflikt na pracovišti - podřízený x nadřízený Firma Atlas vznikla zhruba před dvaceti lety a téměř všichni se v ní navzájem znají. Jan v ní působí již patnáct let a před pěti lety dostal příležitost dělat vedoucího bývalým kolegům. To mu doposud nepřinášelo zásadní problémy. Díky jeho zkušenostem ho podřízení respektují a s důvěrou se na něj obrací. Většina lidí, kteří jsou součástí jeho týmu, jsou ve firmě delší. V posledních pár letech začala společnost nabírat větší množství lidí. Počet zaměstnanců se za poslední tři roky téměř zdvojnásobil. S tím se začaly objevovat první problémy spojené s vedením lidí a vzájemnými vztahy. Firmě se daří a prosperuje, zároveň dochází ke zvýšení nároků na zaměstnance a zvýšení množství přesčasů. S nedostatkem kvalifikovaného a zkušeného personálu dochází k určitému napětí mezi původními a novými zaměstnanci. V minulém týdnu došlo k incidentu, kdy při cestě po pracovišti začal na Karla jeden jeho podřízený křičet. Jednalo se o člověka, který je ve firmě již sedm let a doposud spolu měli nekonfliktní vztah. Občas je mírně impulzivní, ale nikdy se nezachoval podobným způsobem. Reagoval na nespravedlnost v přidělování přesčasů a dával najevo svoji celkovou nespokojenost s prací. Byl celý rudý a vztekle křičel na celé pracoviště. Co byste poradili Karlovi? Jak se v takové situaci zachovat?