MEZINÁRODNÍ MARKETING . Požadavky na absolvování předmětu Halina Starzyczná Garant předmětu Michal Stoklasa Požadavky 1. Zpracování seminární práce – studenti si vytvoří 3-4 členné týmy a zpracují seminární práci na zadané téma. Za celý tým odevzdá práci do IS SU jen 1 student (soubor musí obsahovat příjmení studentů - příjmení_příjmení_příjmení_příjmení _název firmy) -Pokud bude mít práce odpovídající úroveň, bude práce bodově ohodnocena maximálně 15 body. 2. Předmět je uzavřen závěrečnou písemnou zkouškou (forma zkoušky bude upřesněna s ohledem na pandemickou situaci) – 40 bodů 3. Do celkového počtu bodů se započítávají výsledky z testu + seminární práce. Klasifikační stupnice A 55 - 52 B 51 – 48 C 47 – 43 D 42 – 38 E 37 - 33