Podmínky absolvování předmětu Mezinárodní marketing 2021 1. Zpracování seminární práce ve skupinách a její odevzdání v IS vždy před její prezentací (viz samostatný dokument o SP- odevzdávárna). Bodové ohodnocení – 15 bodů (10 bodů za zpracování, 5 bodů za prezentaci) 2. Absolvování závěrečného testu (bodové ohodnocení – maximálně 40 bodů) 3. Dobrovolné úkoly – zpracování nad rámec bodového ohodnocení. Klasifikační stupnice: A 55 - 52 B 51 – 48 C 47 – 43 D 42 – 38 E 37 - 33 Doporučená studijní literatura: STARZYCZNÁ, H. a M. STOKLASA. 2020. Mezinárodní marketing. Karviná: SU OPF. STOKLASA, M. a J. URBÁNEK. 2014. Mezinárodní marketing. Karviná: SU OPF. ISBN 978-80-7510-059-7. VAŠTÍKOVÁ, M, 2009. Mezinárodní marketing. Distanční studijní opora. Karviná: SU OPF. ISBN 978-80-7248-527-7. MACHKOVÁ, H, 2009. Mezinárodní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-244-2986-2. MACHKOVÁ, H., 2015. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5366-9. CATEORA, P. R., GILLY, M. C. a J. L. GRAHAM, 2009. International Marketing. Boston. ISBN 978-0-07-128838-5.