Mezinárodní marketing Socio-kulturní prostředí Ing. Daniel Kvíčala •PEST analýza - opakování • •Sociálně-kulturní prostředí. Obsah semináře csvukrs • •Politické a právní •Ekonomické •Sociálně-kulturní •Technologické Mezinárodní makroprostředí – PEST analýza csvukrs •Kultura – identita - jazyk, náboženství, zvyky, komunikace, tabu, chování, mýty, vzory, umění, hodnoty Sociálně-kulturní prostředí csvukrs •Kulturní dimenze - Hofstede Sociálně-kulturní prostředí csvukrs Rysy kultury • •Sociálně demografické •Fyzické •Psychické csvukrs Sub-kultura C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs Globalizace vs. etnocentrismus C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf csvukrs •Jazyk •Náboženství •Vzdělání •Estetika a umění •Hodnoty a názory Socio-kulturní faktory ovlivňující marketing v zahraničí csvukrs Jazykové rozdíly C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs Vliv náboženství na marketing C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf csvukrs Vliv systému vzdělávání na marketing C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs Vliv estetiky a umění na marketing C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf csvukrs Vliv hodnot a názorů na marketing C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs