Mezinárodní marketing Mezinárodní cenová politika Ing. Daniel Kvíčala •1 Cena. • •2 Faktory ovlivňující cenovou tvorbu. • •3 Mezinárodní cenové strategie. • •4 Stanovení ceny Obsah semináře csvukrs 1 Cena C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf •Co to je? •Mezinárodní cenová politika. csvukrs •Vnitřní •Tržní •Okolí •Manažerské 2 Faktory ovlivňující cenovou tvorbu. C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs Související pojmy C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf •Dumping? •Inflace? •Fluktuace směnných kurzů? •Analýza světových cen? •Šedé trhy? •Transferové ceny? •Norazi agenti? • csvukrs •Sbírání smetany •Prestižní cena •Pronikání •Jednotná cena •Duální cena 3 Mezinárodní cenové strategie C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9N6UD5I0\MCj04344110000[1].wmf csvukrs 4 Stanovení ceny C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf 1.Výběr cílů 2.Stanovení poptávky 3.Odhad nákladů 4.Analýza konkurence 5.Výběr metod csvukrs 5 Stanovení ceny - metody C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\SEY1VM16\MCj04344030000[1].wmf 1.Přirážka 2.Rentabilita 3.Hodnota 4.Přidaná hodnota 5.Konkurence 6.Cenové nabídky csvukrs