Skripta Management inovací Ing. Žaneta Rylková, Ph.D. Skripta Management inovací ´Kapitola Inovace ´Charakteristika + příklad produktové, procesní, marketingové a organizační inovace – kategorizace inovací, technické a netechnické inovace, stupně inovací str. 11 ´Bariéry inovací (ekonomické, podnikové, ostatní) str. 17 ´ ´Kapitola Inovační proces ´Inovační model páté generace str. 27 ´Inovační model podle Žižlavského str. 28 ´Podmínky pro rozvoj inovačního procesu v podniku str. 32 ´ ´ Skripta Management inovací ´Kapitola Management inovací ´Proces řízení inovací str. 37 ´Při tvorbě strategie věnovat pozornost oblastem (Vacek, 2008), str. 38 ´Strategie podle Pitry, typy strategií, str. 39 ´Strategie podle stupně novosti str. 41 ´Stádia inovačního projektu str. 46 ´Podmínky pro úspěšnou implementaci inovační strategie str. 47 ´ ´Kapitola Měření a hodnocení inovační výkonnosti ´Faktory úspěchu a selhání inovací dle Henarda a Szymanského (2001) a Žižlavský (2012) str. 51 ´Indikátory měření inovační schopnosti str. 56 ´Finanční a nefinanční ukazatele inovační výkonnosti str. 58 ´ ´ Skripta Management inovací ´Kapitola Metody a přístupy využívané v managementu inovací str. 71 (nic) ´ ´Kapitola Uzavřené a otevřené inovace ´Uzavřené inovace str. 82 ´Otevřené inovace str. 85 ´ ´Kapitola Správa inovací v rámci corporate governance ´Corporate governance založená na decentralizaci str. 92 ´Corporate governance založená na interní strategické kontrole str. 93 ´ ´ ´ Skripta Management inovací ´ ´Kapitola Inovace jako faktor konkurenceschopnosti podniku ´Zavádění inovací je rozhodující podmínkou zvyšování konkurenceschopnosti str. 99 ´ ´Kapitola Inovační systémy ´Nástroje inovační politiky rozděleny do 3 skupin, str. 104 ´Co je klastr str. 116 ´ ´ ´