Inovace - opakování Ing. Žaneta Rylková, Ph.D. Otázky ´Základním cílem inovace je: ´Rozdíl mezi inovací produktu, procesu, pozice, paradigmatu ´Pyramida inovací dle Garyho Hamela ´Inovace dle míry novosti dělíme na: ´Nový životní cyklus produktů zahajuje jaký typ inovace? ´Produktový monitoring sleduje: ´Východiska konkurenceschopnosti dle OECD jsou spatřována v jakých oblastech? ´Magický trojúhelník měřící úspěšnost inovace zahrnuje: ´Průzkum, volba, implementace a učení se jsou fáze: ´Co představuje obchodní model pro podnikatelský subjekt? ´ Otázky ´Chování, postoje, pocity, které charakterizují život v organizaci, jsou nazývány: ´SWOT analýza je výstupem: ´Strategie modrého oceánu znamená: ´Strategie přírůstkových inovací: ´U netechnických inovací v České republice převažují: ´U technických inovací v České republice převažují: ´Inovační výkonnost členských států EU a vybraných zemí mimo EU je posuzována ukazatelem: ´Česká republika patří do skupiny zemí dle hodnocení inovační výkonnosti do kategorie: ´Hodnocení zemí v rámci konkurenceschopnosti se opírá o: ´ ´ Otázky ´Která organizace předkládá vládě návrhy na posílení konkurenceschopnosti a hospodářského růstu z oblasti vědy, výzkumu a inovací: ´Základní výzkum: ´Program TREND je vytvořen na podporu: ´Nástupcem Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost je: ´Ve struktuře ochrany duševního majetku najdeme kategorii „technické řešení“, do které patří: ´Pro vzhled výrobku nebo jeho části, pokud jde o design (linie, obrysy, tvary výrobku, barvy, struktura materiálu, zdobení) se používá ochrana majetku pomocí: ´