Prodej – přímý a nepřímý Projekt: NAVISION 1 Vymezení projektu (iBook) 3 1.1 Obsah. 3 1.2 Co není obsahem projektu. 3 1.3 Management – Summary. 3 2 Organizační struktury.. 3 2.1 Všeobecné pojmy. 3 2.2 Konvence o jménech. 3 2.3 Definice organizačních jednotek. 3 2.4 Přiřazení organizačních jednotek. 3 2.5 Organizační změny. 3 2.6 Poznámky. 3 3 Základní terminologie Navision.. 3 4 Kmenová data.. 3 5 Požadované procesy v oblasti přímého a nepřímého prodeje V00 4 5.1 Proces Kmenován data v prodeji V01. 4 5.1.1 Požadavky / Očekávané funkce. 4 5.1.2 Všeobecný popis. 4 5.1.3 Organizace dat 4 5.1.4 Oprávnění a uživatelské role. 4 5.2 Proces rozhraní se systémem SFA (oba směry) V02. 4 5.2.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.3 Proces vytvoření výnosových středisek V03. 4 5.3.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.4 Proces přiřazení zákazníků k filiálkám a prodavačům V04. 4 5.4.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.4.2 Organizace dat 4 5.5 Proce Workflow shválení prodejní objednávky V05. 4 5.5.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.5.2 Organizační změny. 4 5.6 Proces integrace zpracování objednávek s účetnictvím V06. 4 5.6.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.6.2 Organizační otázky. 4 5.7 Proces plánování obratu V07. 4 5.7.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.8 Proces integrace prodejních objednávek s logistikou(Spojení s výdejem zboží, hlášení o termínu dodávky) V08 4 5.8.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.8.2 Všeobecně. 4 5.9 Proces Statistika zakázkového procesu V09. 4 5.9.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.10 Proces integrace prodejních objednávek s agendou servisu V10. 4 5.10.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.11 Proces převzetí starých kopírek na protiúčet V11. 4 5.11.1 Požadavky a očekávané funkce. 4 5.11.2 Organizační otázky. 5 5.12 Proces velké kopírky - projekty V12. 5 5.12.1 Požadavky a očekávané funkce. 5 5.12.2 Všeobecně. 5 5.12.3 Konvence o názvech a číslování 5 5.12.4 Organizační otázky. 5 5.13 Proces přímý prodej za hotové na filiálce V13. 5 5.13.1 Požadavky a očekávané funkce. 5 5.13.2 Všeobecně. 5 5.14 Proces prodeje přes leasingovouí firmu V14. 5 5.14.1 Požadavky a očekávané funkce. 5 5.14.2 Všeobecně. 5 5.15 Proces prodeje přes třetí firmu V15. 5 5.15.1 Požadavky a očekávané funkce. 5 5.15.2 Všeobecně. 5 5.16 Proces rámcové smlouvy V16. 5 5.16.1 Požadavky a očekávané funkce. 5 5.16.2 Všeobecně. 5 5.17 Proces zápůjčky(testy) V17. 5 5.17.1 Požadavky a očekávané funkce. 5 5.17.2 Všeobecně. 5 5.18 Proces kmenová data pro Webshop V18. 5 5.18.1 Požadavky a očekávané funkce. 5 5.18.2 Všeobecně. 5 5.18.3 Organizace. 5 5.19 Proces asynchronní rozhraní s Web Shopem V19. 6 5.19.1 Požadavky a očekávané funkce. 6 5.20 Proces Workflow uvolnění zakázky pro nepřímý prodej V20. 6 5.20.1 Požadavky a očekávané funkce. 6 5.21 Proces plánování nepřímého prodeje V21. 6 5.21.1 Požadavky a očekávané funkce. 6 5.21.2 Organizační otázky. 6 5.22 Proces statistika zakázek nepřímého prodeje V22. 6 5.22.1 Požadavky a očekávané funkce. 6 5.22.2 Všeobecně. 6 5.23 Proces převodu dat V23. 6 5.23.1 Požadavky a očekávané funkce. 6 5.24 Proces velcí zákazníci ( Major Account) V24. 7 5.24.1 Požadavky a očekávané funkce. 7 5.24.2 Všeobecně. 7 5.24.3 Organizační otázky. 7 5.24.4 Organizační změny. 7 6 Témata dotýkající se více oblastí 7 7 Potenciál dalšího vývoje.. 7 8 Rizika.. 7 9 Otevřené otázky.. 7 1 Vymezení projektu (iBook) 1.1 Obsah 1.2 Co není obsahem projektu 1.3 Management – Summary 2 Organizační struktury 2.1 Všeobecné pojmy 2.2 Konvence o jménech 2.3 Definice organizačních jednotek 2.4 Přiřazení organizačních jednotek 2.5 Organizační změny 2.6 Poznámky 3 Základní terminologie Navision Konica Minolta NAVISION 4 Kmenová data 5 Požadované procesy v oblasti přímého a nepřímého prodeje V00 5.1 Proces Kmenován data v prodeji V01 5.1.1 Požadavky / Očekávané funkce 5.1.2 Všeobecný popis 5.1.3 Organizace dat 5.1.3.1 Zákazníci 5.1.3.2 ARA 5.1.3.3 Tisk dokladů 5.1.4 Oprávnění a uživatelské role Na rozdíl od workshopu v oblasti Účetnictví bylo konstatováno, že filtrace čních jednotek není nadále účelná. Filtrace podstatně sníží výkonnost systému. Rozhodnutí musí učinit Steering Board. 5.2 Proces rozhraní se systémem SFA (oba směry) V02 5.2.1 Požadavky a očekávané funkce 5.3 Proces vytvoření výnosových středisek V03 5.3.1 Požadavky a očekávané funkce 5.4 Proces přiřazení zákazníků k filiálkám a prodavačům V04 5.4.1 Požadavky a očekávané funkce 5.4.2 Organizace dat 5.5 Proces Workflow shválení prodejní objednávky V05 5.5.1 Požadavky a očekávané funkce 5.5.2 Organizační změny 5.6 Proces integrace zpracování objednávek s účetnictvím V06 5.6.1 Požadavky a očekávané funkce 5.6.2 Organizační otázky 5.6.2.1 Integrace účetnictví 5.6.2.2 Předfakturace 5.7 Proces plánování obratu V07 5.7.1 Požadavky a očekávané funkce 5.8 Proces integrace prodejních objednávek s logistikou(Spojení s výdejem zboží, hlášení o termínu dodávky) V08 5.8.1 Požadavky a očekávané funkce 5.8.2 Všeobecně 5.9 Proces Statistika zakázkového procesu V09 5.9.1 Požadavky a očekávané funkce 5.10 Proces integrace prodejních objednávek s agendou servisu V10 5.10.1 Požadavky a očekávané funkce Tento proces byl předán do workshopu Service. 5.11 Proces převzetí starých kopírek na protiúčet V11 5.11.1 Požadavky a očekávané funkce 5.11.2 Organizační otázky 5.12 Proces velké kopírky - projekty V12 5.12.1 Požadavky a očekávané funkce 5.12.2 Všeobecně 5.12.3 Konvence o názvech a číslování 5.12.4 Organizační otázky 5.13 Proces přímý prodej za hotové na filiálce V13 5.13.1 Požadavky a očekávané funkce 5.13.2 Všeobecně 5.14 Proces prodeje přes leasingovouí firmu V14 5.14.1 Požadavky a očekávané funkce 5.14.2 Všeobecně 5.15 Proces prodeje přes třetí firmu V15 5.15.1 Požadavky a očekávané funkce 5.15.2 Všeobecně 5.16 Proces rámcové smlouvy V16 5.16.1 Požadavky a očekávané funkce 5.16.2 Všeobecně 5.17 Proces zápůjčky(testy) V17 5.17.1 Požadavky a očekávané funkce 5.17.2 Všeobecně 5.18 Proces kmenová data pro Webshop V18 5.18.1 Požadavky a očekávané funkce 5.18.2 Všeobecně 5.18.3 Organizace 5.18.3.1 Zákaznický Login 5.18.3.2 Nová registrace zákazníka 5.18.3.3 Popávky pomocí E-Mailu 5.18.3.4 Ceny ve Webshop 5.18.3.5 Disponibilita zboží 5.18.3.6 Zákaznické komentáře k zakázce přes WEB 5.18.3.7 Konfigurátor 5.18.3.8 Rzchlá objednávka 5.18.3.9 Prezentace tiskáren a příslušenství 5.18.3.10 Akce a ceníky 5.18.3.11 Zavedení volné dodací adresy 5.18.3.12 Doplňkové náklady na zakázce 5.18.3.13 Prezentace objednávek zákazníka na WEB Shopu 5.18.3.14 Obrázky ve WEB Shopu 5.18.3.15 Platební podmínky 5.18.3.16 Provádění servisu přes WEB Shop 5.18.3.17 Dispečink a požadavky na materiál 5.19 Proces asynchronní rozhraní s Web Shopem V19 5.19.1 Požadavky a očekávané funkce 5.20 Proces Workflow uvolnění zakázky pro nepřímý prodej V20 5.20.1 Požadavky a očekávané funkce I 5.21 Proces plánování nepřímého prodeje V21 5.21.1 Požadavky a očekávané funkce 5.21.2 Organizační otázky 5.22 Proces statistika zakázek nepřímého prodeje V22 5.22.1 Požadavky a očekávané funkce Tento proces nebyl zahrnut do přípravy. 5.22.2 Všeobecně 5.23 Proces převodu dat V23 5.23.1 Požadavky a očekávané funkce Tento proces nebyl dále rozpracováván, čeká se na vyjasnění problematiky Data Warehouse. 5.24 Proces velcí zákazníci ( Major Account) V24 5.24.1 Požadavky a očekávané funkce 5.24.2 Všeobecně 5.24.3 Organizační otázky 5.24.4 Organizační změny 6 Témata dotýkající se více oblastí 7 Potenciál dalšího vývoje 8 Rizika 9 Otevřené otázky Činnost Popis Zodp. Termín