Seminární práce – Nákupní Marketing LS 2022 Zadání SP: - Seminární práci zpracuje každý student samostatně - Studenti si vyberou konkrétní téma podle vlastního uvážení - Odevzdání ve formátu word nebo pdf - Název souboru Příjmení_Jméno_LS2022 Způsob zpracování: Práce bude mít tři části. (1) První bude obsahovat úvod s popisem tématu a motivace studenta k jeho volbě (proč zvolil toto téma). Bude následovat stanovené cíle práce (co chce student dosáhnou). Dále popis přístupu k naplnění cíle ve formě stručné metodiky zpracování práce (jak toho dosáhne). (2) V druhé části student zpracuje na dané téma stručnou a výstižnou literární rešerši kterou případně doplní o vlastní autorskou případovou studii. (3) Poslední část bude autorská a bude obsahovat názory a poznatky studenta ve formě shrnutí práce. Témata seminární práce: - Srovnání chování zákazníků v procesu nákupu na B2B a B2C trzích - Emoce a rozum v marketingové komunikaci B2B značky - Metoda vícekriteriálního rozhodování jako matematický instrument hodnocení dodavatele - Obchodní taktiky ve vyjednávání - Kritické aspekty budování dodavatelsko odběratelských vztahů - Supply Chain Management - Elektronické nakupování v organizacích a možnosti jeho automatizace Kritéria hodnocení: - Volba cíle práce 20% - Naplnění cíle seminární práce 30% - Volba metod k naplnění cíle práce 15% - Kvalita literární rešerše 15% - Schopnost propojovat teorii s praxí či vlastním úsudkem 10% - Formátování 5% - Aktuálnost zdrojů 5% Rozsah a forma SP: SP bude zpracována v písemné podobě SP bude odevzdána prostřednictvím systému IS SU nejpozději do 13.5.2022 Rozsah – max. 6 stran, TNR 12, řádkování 1,5. První strana opatřena logem fakulty, jménem studenta a názvem SP se nepočítá do rozsahu.