Seminář 06 CRM systém SalesForce Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D. •Z dostupných zdrojů vyhledejte rozdíl mezi cold vs warm vs hot lead. Příklad č. 1 – samostatný 1/13 •Zaveďte do systému potenciální příležitost v následující podobě: Petr Novák pracující ve společnosti Castorama jako prodejní manažer, email petr.novak@seznam.cz, statut potenciální příležitosti klasifikujeme jako novou. Příklad č. 2 – řešený 2/13 •Petrovi jste nepředstavovali Vaši společnost ani produkt, nicméně víte, že firmě ve které působí máte co nabídnout. Na základě tohoto popisu ohodnoťte danou potenciální příležitost. Příklad č. 2 – řešený 3/13 •Rozmyslete a diskutujte význam políčka „Lead Status“ při zakládání potenciální příležitosti. Příklad č. 3 – samostatný 4/13 csvukrs •Definujte a přidejte nový statut „Assigned“ pro pole „Lead status“. Tento následně vložte mezi „New“ a „Working“. Příklad č. 4 – samostatný 5/13 csvukrs •Přidejte do SalesForce dalšího uživatele a přiřaďte mu potenciální příležitost Petr Novák. Následně změňte stav potenciální příležitosti na „Assigned“ a naplánujte emailovou komunikaci mezi Petrem Novákem a Petrem Novým na budoucí týden. Příklad č. 5 – řešený 6/13 csvukrs •What is System Architecture? • •https://www.youtube.com/watch?v=-NMg6yFJrlQ&list=WL&index=99&t=348s Příklad č. 6 – řešený 7/13 csvukrs •Service–Oriented Architecture • •https://www.youtube.com/watch?v=_dFJOSR-aFs&list=WL&index=100&t=173s Příklad č. 7 – řešený 8/13 csvukrs •Definujte „Guidance for success“ pro statut „Assigned“ v procesu zpracování potenciálních příležitostí. Příklad č. 8 – řešený 9/13 csvukrs •Konverutje potenciální příležitost Petr Novák v účet a kontakt v systému SalesForce. Příklad č. 9 – řešený 10/13 csvukrs •Vytvořte příležitost pro právě konvertovaný účet Castorama v podobě propagačních materiálů. Jedná se o nový typ businessu. Prodej chcete realizovat do 4. 8. tohoto roku a prozatím jste ve stavu potřeby analýzy dodávky. Příklad č. 10 – řešený 11/13 csvukrs •Definujte emailovou kampaň pro příležitost „Dodávka propagačních materiálů“. Příklad č. 11 – řešený 12/13 csvukrs •Dle vlastního výběru zaveďte do systému potenciální příležitost a následně tuto konvertujte v účet, kontakt a příležitost. Příklad č. 12 – samostatný 13/13 csvukrs