Seminář 07 CRM systém SalesForce Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D. •Vytvořte emailový vzor (template) pro nové potenciální příležitosti. V emailu využijte vhodné proměnné vztahující se k příjemci a odesilateli emailu. Příklad č. 1 – řešený 1/10 •Vytvořte list obsahující pouze nové potenciální příležitosti. Následně tomuto listu odešlete hromadný email na základě vytvořeného vzoru v předešlém příkladu. Příklad č. 2 – řešený 2/10 •Přidejte do navigačního řádku položku „Products“. Následně vytvořte produkt „Propagační propisky“. Příklad č. 3 – řešený 3/10 •Přidejte do navigačního řádku položku „Price books“. Následně vytvořte knihu cen pro „Propagační propisky“. Příklad č. 4 – řešený 4/10 •Přidejte námi vytvořený produkt do potenciální příležitosti „Dodávka propagačních materiálů“ v rámci účtu Castorama. Příklad č. 5 – řešený 5/10 •Vytvořte produkt „Propagační letáky“ a k němu nastavte cenu za propagační letáky na 1500. Tuto cenu zalistujte v knize „Propagační propisky“. Následně změňte název této knihy na „Propagační propisky + letáky“ přiřaďte produkt k potenciální příležitosti „Dodávka propagačních materiálů“ Příklad č. 6 – samostatný 6/10 •Everything Facebook revealed about Metaverse in 11 minutes • •https://www.youtube.com/watch?v=gElfIo6uw4g Příklad č. 7 – samostatný 7/10 •Vytvořte jednoduchý web-to-lead generator s poli „First name“, „Last name“, „Email“, Company“, „States province“. Příklad č. 8 – řešený 8/10 •Vytvořte tzv. App pro zákaznický servis ve vaší společnosti. Příklad č. 9 – řešený 9/10 •Image classification s využitím Salesforce. Příklad č. 10 – řešený 10/10 csvukrs