Delegování Případová studie: Vedoucí (ředitel): pan Karel Sekretářka ředitele: paní Dagmar Nový pracovník: pan Jan a jeho dva podřízení Dlouhodobá pracovnice: paní Dana a jejích pět podřízených Pan Karel vede svůj vlastní tým, ve kterém jsou výše uvedení členové. Ve společnosti pracuje již pět let. Jeho projekt je zaměřený na získání nových zakázek a nových dlouhodobých klientů. Paní Dana má s těmito záležitostmi už dlouhou zkušenost, byla v mnoha projektech a ve společnosti pracuje již sedm let. Paní Dana má zkušenosti s komunikací s klienty, uzavíráním smluv, ukončováním smluv a někteří podřízení mají zkušenosti s marketingovou komunikací. Pan Jan je naopak nováčkem a ve firmě pracuje čtyři měsíce. Ve vedoucí pozici je stejně dlouhou dobu a vedení lidí je pro něj nové, nicméně má na to přirozený talent a jeho podřízení jsou zatím s jeho vedením spokojeni. On a jeho podřízení se zabývají kontrolou aktivit společnosti. Pan Karel, díky svým zkušenostem ví, že musí některé úkoly v projektu delegovat na své podřízené. Mezi tyto úkoly patří: · Kontrola projektové dokumentace. · Sepsání potenciálních klientů (klientů, které chtějí oslovit). · Vypracování každoměsíčního rozpočtu. · Kontrola (měsíčního) rozpočtu. · Obvolávání potencionálních klientů a sjednávání schůzek. · Plán marketingových aktivit. Mezi odpovědnosti patří: · Odpovědnost za soupis smluv. · Odpovědnost za podpis smluv. · Odpovědnost za dodržování projektového plánu. Úkol: Specifikujte proces delegování. Jaké kroky ho doprovázejí? Zamyslete se nad vzniklou situací a rozepište jednotlivé úkoly a odpovědnosti na podřízené pana Karla a případně ostatních vedoucích. Odevzdání: Vypracovaný dokument se odevzdává na mail (krejci@opf.slu.cz), nejpozději do 15. 3. 2022.